Gå til innhold

Questbaaaaaars :-)


Felicie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja oki var noe sånt jeg også tenkte, gleder meg til å prøve til helge, litt refeed er alltid digg :D

har nå per dags dato, lemon cream pie og banana nut muffin noen som har smakt dissE?

Jeg liker ikke banan, men likte faktisk banana nut muffin ganske godt! Om det er et dårlig tegn da det betyr at den kanskj ikke har særlig banansmak vet jeg ikke, men likte godt de salte nøttene en kunne knaske inne i baren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Hva questbar er best? :-)

... Tror nesten du må prøve det ut selv. Er jo som å spør om hvilken fisk som smaker best, eller hva som smaker best av svin og okse. En får ikke akkurat noe entydig fasitsvar ;) men dersom du blar gjennom noen sider i denne tråden er de ulike smakene og folks anbefalinger skrevet lassevis om og med mange anbefalinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er questbars? Er det noe for oss som er på diett og skal ned i vekt (evt. alternativ til lørdagsgodt?):cautious:

Det er en proteinbar laget av blandt annet proteinpulver, nøtter, nøttesmør, kakaosmør og søtning og er relativt kalorifattig. Den har under 200kcal og har 20g protein pr bar, som er mye av grunnen til at den er såpass populær blant folk som trener og tenker på vekten. Kan være et greit alternativ til lørdagskos hvis du er på diett og trenger noe søtt ja! Kommer i mange forskjellige smaker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...