Gå til innhold

Questbaaaaaars :-)


Felicie

Anbefalte innlegg

Hei! Venninna mi er i Sverige og har kjøpt questbar til meg i smaken sjokolade&peanøttsmør og Apple pie :-) Er de gode? Hehe, gira.

Siden jeg kjeder meg og ikke har noe å gjøre.. Noe ekstra godt å spise sammen med questbarene for å få den ultimate smaksopplevelsen? Skal de varmes i ovn? Godt med et glass melk vedsida? Is? Ekstra peanøttsmør? Mat <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Venninna mi er i Sverige og har kjøpt questbar til meg i smaken sjokolade&peanøttsmør og Apple pie :) Er de gode? Hehe, gira.

Siden jeg kjeder meg og ikke har noe å gjøre.. Noe ekstra godt å spise sammen med questbarene for å få den ultimate smaksopplevelsen? Skal de varmes i ovn? Godt med et glass melk vedsida? Is? Ekstra peanøttsmør? Mat <3

Var de gode?? :) Sitter på nippet til å bestille meg noen av dem selv. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var de gode?? :) Sitter på nippet til å bestille meg noen av dem selv. :p
Jeg har spist opp en hel boks med sjokolade og peanøttsmør, og syns de var like gode som cinnamonroll :) Men Cookie Dough er definitivt best! Nå gleder jeg meg til bringebær og hvit sjokolade kommer i posten.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Cinnamon roll er favoritten min - uansett om jeg varmer den eller ikke. Har smakt lemon cream pie også, som ble god etter litt tilvending, men jeg tror nok ikke at jeg bestiller den igjen. Venter på den nye, white chocolate & raspberry!

Har utrolig lyst på cookie dough, men ettersom den inneholder "less then 2% peanuts" tør jeg ikke ta sjangsen i tilfelle kvelning og sykehusinnlegging på denne kanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg har smakt Cinnamon Roll, Coconut Cashew, Cookie Dough og den nye Double Chocolate Chunk! Den siste var DEFINITIVT best. Smaker magisk etter en runde i mikroen, eventuelt delt i fire små biter og bakt til cookies i ovnen! Naam :-) Tømte en boks på ca 5 dager.. De er utsolt på iHerb nå, så jeg bestilte Strawberry Cheesecake i denne runden, håper på suksess :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare smakt cookie dough, men den var fantastisk!:)

Var fysen på noe godt her en kveld. Da tok jeg en bar, delte den i to og presset den ut litt (lagde den flatere), la en rute mørk kokesjokolade oppå hver bit og stekte i ovnen i ca 5min. Tok de ut og la på noen bananbiter. NAM!:eek: Tilfredstilte absolutt sukkersuget mitt for å si det sånn :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Venninna mi er i Sverige og har kjøpt questbar til meg i smaken sjokolade&peanøttsmør og Apple pie :) Er de gode? Hehe, gira.

Siden jeg kjeder meg og ikke har noe å gjøre.. Noe ekstra godt å spise sammen med questbarene for å få den ultimate smaksopplevelsen? Skal de varmes i ovn? Godt med et glass melk vedsida? Is? Ekstra peanøttsmør? Mat <3

Får man kjøpt questbar i sverige? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...