Gå til innhold

Questbaaaaaars :-)


Felicie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøpte og smakte mange forskjellige da jeg var i New York sist, og har i ettertid bestilt masse, masse, MASSE på iHerb. Den eneste jeg aldri går lei er Cinnamon Bun :love:

Flere andre som er gode, men ingen er som den… Synes de med sjokolade er skikkelig kvalmende og har en merkelig konsistens og fryktelig ettersmak :hungover:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk kjøpt i Sverige, hadde ikke mange smak tilgjenglig, men de visste ingenting om noe skummelt som skulle være i disse barene. :whistle: Kjempegode, og bestiller allerede flere smak fra iherb nå. Elsker peanut og kokos, og kanel da!:happy:

Var vel ikke noe skummelt, men de skulle visst være høyere på kcal enn det som står :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte og smakte mange forskjellige da jeg var i New York sist, og har i ettertid bestilt masse, masse, MASSE på iHerb. Den eneste jeg aldri går lei er Cinnamon Bun :love:

Flere andre som er gode, men ingen er som den… Synes de med sjokolade er skikkelig kvalmende og har en merkelig konsistens og fryktelig ettersmak :hungover:

Siden du sikkert har smakt alle :p:D , hvilken vil du anbefale? Sitter og bestiller fra iherb nå. Liker ellers, kokos, kanel, banan, og peanøtt. Men ikke alltid banan smaken er god når det gjelder bars osv. :dead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du sikkert har smakt alle :p:D , hvilken vil du anbefale? Sitter og bestiller fra iherb nå. Liker ellers, kokos, kanel, banan, og peanøtt. Men ikke alltid banan smaken er god når det gjelder bars osv. :dead:

Jeg har også smakt alle, og synes de beste er Double Chocolate Chunk og Strawberry Cheesecake (denne syntes jeg var grusom første gang fordi jeg varmet den, men den er helt MAGISK når den er "rå"). Cinnamon Roll, Apple Pie og Cookie Dough er også fantastisk gode (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også smakt alle, og synes de beste er Double Chocolate Chunk og Strawberry Cheesecake (denne syntes jeg var grusom første gang fordi jeg varmet den, men den er helt MAGISK når den er "rå"). Cinnamon Roll, Apple Pie og Cookie Dough er også fantastisk gode (y)

Da har jeg bestilt alle de 5 du anbefalte. Takk for raskt svar.(y);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...