Gå til innhold

Questbaaaaaars :-)


Felicie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ååååh! Er jo innom der ofte. Har aldri lagt merke til at de har det der. Men det gir jo totalt mening :roflmao: Stikker innom på vei hjem fra trening i morgen og kjøper meg noen jeg da. Takk for svaret!

Jeg har ikke vært innom der på en stund, så vet ikke hva de har nå, men de bestiller sikkert det du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Jeg bestilte cinnamon roll for en tid tilbake siden da jeg så de fleste likte denne. Kan ikke si den falt så veldig i smak dessverre :( Smaker de andre veldig likt som denne? Hvilken ville dere eventuelt anbefalt for meg som ikke liker denne? :p

Da ville jeg styrt unna Apple Pie, da den kan minne litt om Cinnamon Roll på smak. Ellers kommer det jo veldig an på hva du liker! Jeg har nå smakt alle barene, og liker alle unntatt Vanilla Almond Crunch og Banana Nut Muffin.

Dersom du er sjokoladefan ville jeg gått for Double Chocolate Chunk :) Ellers er Strawberry Cheesecake også et ganske "safe" valg da den (etter min mening) har en ganske plain, søt smak og er veldig fudgeaktig i konsistensen. Den nye, Cookies&Cream er også heeelt nydelig - og jeg kan ikke forstå at det skal kunne gå an å mislike den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg styrt unna Apple Pie, da den kan minne litt om Cinnamon Roll på smak. Ellers kommer det jo veldig an på hva du liker! Jeg har nå smakt alle barene, og liker alle unntatt Vanilla Almond Crunch og Banana Nut Muffin.

Dersom du er sjokoladefan ville jeg gått for Double Chocolate Chunk :) Ellers er Strawberry Cheesecake også et ganske "safe" valg da den (etter min mening) har en ganske plain, søt smak og er veldig fudgeaktig i konsistensen. Den nye, Cookies&Cream er også heeelt nydelig - og jeg kan ikke forstå at det skal kunne gå an å mislike den :D

Tusen takk for svar! Neste kjøp blir nok enten double chocolate chunk eller cookies&cream, begge hørtes nyydelige ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er litt mer syrlig, men ikke særlig god konsistens. Veldig knudrete på en måte:unsure: Nå prøvde jeg den ikke i micko da, mulig den blir bedre av det.:)

Syrlig liker jeg! Tok sjansen på å bestille likevel... Var ikke akkurat så mange andre å velge mellom nå.

Jeg fikk den med kokos og cashew i dag. For å være ærlig forventa jeg at den skulle smake helvete, men jeg digga den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...