Gå til innhold

Questbaaaaaars :-)


Felicie

Anbefalte innlegg

  • 5 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
http://romanoroberts.com.mx/quest-bars-actual-nutritional-information-differs-from-label-lawsuit/

Det står at Quest Nutrition er saksøkt for feil næringsinnhold! :eek:

Minst 50 % mindre fiber enn de har oppgitt, og minst 20 % mer kalorier. + flere aktive carbs.

Altså, det var ikke så kult. :(

Ææh neei, det kan da ikke stemme!! Det er jo enda verre enn speltlompene som inneholdt flere kcal enn først antatt. Plutselig inneholder all mat vi tror er sunn, mer usunt enn vi er klar over. Ikke bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
http://romanoroberts.com.mx/quest-bars-actual-nutritional-information-differs-from-label-lawsuit/

Det står at Quest Nutrition er saksøkt for feil næringsinnhold! :eek:

Minst 50 % mindre fiber enn de har oppgitt, og minst 20 % mer kalorier. + flere aktive carbs.

Altså, det var ikke så kult. :(

Har du gått opp i vekt eller hatt problemer for å ha spist de hittil? Nei.

Kommer du til å gjøre det nå fordi du fant det ut? Nei.

Altså, jeg er enig at det er sykt dumt at de har merket det feil hittil, meeeen - det er som med speltlompene, vi har jo alle overlevd det fint, så sjansen for at det blir annerledes nå som vi vet det er liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det. Prøv å google, kommer opp mange saker på dette. Tror det er relativt "ferskt", så er ikke så kjent enda. Håper det bare er teite rykter da, men forundrer meg ikke så veldig. De er jo nesten for gode til å være så sunne som det står!

Flere kalorier betyr ikke automatisk mer usunt. .. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere kalorier betyr ikke automatisk mer usunt. .. ;)

Nei, jeg vet det! Men altså, f.eks. mer carbs og mindre fiber? Det kan vell kanskje bety mer sukker? Og isåfall er det ihvertfall mer usunt.

JEG bryr meg ikke om kalorier, men dette er jo proteinbarer som egentlig skulle vært ganske lavkalori, og derfor regner jeg med at en del som er litt strikte på kaloriene spiser disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Venninna mi er i Sverige og har kjøpt questbar til meg i smaken sjokolade&peanøttsmør og Apple pie :) Er de gode? Hehe, gira.

Siden jeg kjeder meg og ikke har noe å gjøre.. Noe ekstra godt å spise sammen med questbarene for å få den ultimate smaksopplevelsen? Skal de varmes i ovn? Godt med et glass melk vedsida? Is? Ekstra peanøttsmør? Mat <3

Hei, skal til Sverige imorgen. Hvor får man kjøpt disse questbarene. Har alltid tidligere bestilt fra Iherb, men hadde vært greit å få tak i noen imorgen. takker fo alle svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, skal til Sverige imorgen. Hvor får man kjøpt disse questbarene. Har alltid tidligere bestilt fra Iherb, men hadde vært greit å få tak i noen imorgen. takker fo alle svar. :)

Tror de selges på BodyAction og Gymgrossisten. Du får spørre om det omdiskuterte næringsinnholdet også da :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...