Gå til innhold

Dice89

Medlemmer
  • Innholdsteller

    99
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Hei! Selger mine Converse All Star Chuck Taylor sko pga at de dessverre ble for små for meg.. Har foreløpig kun bilde fra nettsida til Converse, men kan ta bilder av skoene mine dersom det er ønskelig Kun tvinga føttene nedi dem et par ganger. Størrelse er ca. 37. Kom med bud!
  2. Hehe, flott Nei, det er det nok ikke. Nå er det nok heller ikke smaken av den "hvite sjokoladen" som gjør denne til en favoritt heller, men mer kombinasjonen av smakene, og ikke minst de hele bitene som er inni den YUM!
  3. Kom over dette tilbudet hos Bigvits: http://www.bigvits.co.uk/product.asp?pid=1303&cid=&tid=&bid= Bare et lite tips, hvis noen vil kjøpe Spirulina for en billig penge Når det gjelder MIN erfaring med Spirulina, har jeg ikke merket så innmari stor forskjell fra når jeg ikke tok det (altså har ikke jeg hatt noen reaksjoner som har hatt konsekvenser på mine do-besøk o.l. heller ), men så har jeg brukt det bare i ca. 2 uker. Det jeg derimot har erfart de siste ukene er at jeg generelt har mye mer energi enn hva jeg hadde tidligere. Dette har en naturlig sammenheng med flere ti
  4. White Chocolate Raspberry er jo en av de beste etter min mening Send dem til meg - kjøper dem gjerne av deg
  5. Haha, samme her - tok ikke mange sekundene før de var bestilt etter jeg fant det ut! Bare hyggelig ;-)
  6. Jepp, men så lenge Cookies&Cream har kommet inn så holder det for min del (foreløpig) Leit at prisen på Express har steget ja
  7. Prøv denne! Har ikke prøvd det selv, men det ser jo utrolig godt ut! http://lindastuhaug.blogg.no/1394992017_sjokado.html
  8. Er de små i str.? Kan vanligvis ha 37 eller 38 i sko, men hvis du bruker 37 til vanlig og de ble for små til deg, tror du de er for små til meg som bruker 37-38?
  9. Har du bedre bilder av de? Evt. En link til skoene på nettet?
  10. Noen som vil gi meg en tilbakemelding? :happy:
  11. 24 år, 60 kg, 167-168 høy. Fokusområder nå mot sommeren er hovedsaklig rumpe og skuldre, og delvis bryst.. Har trent i snart 2 år sammenhengende, stort sett uten noe spesielt program, men har siden jul fulgt et egenkomponert program med utgangspunkt i X-size. Underkropp/Armer (Tirsdag) Frontbøy 2x10-12 Beinpress 3x6-8 Strake mark med hantler 3x6-8 Glutebridge myoreps (12-15+3+3+3) Kickback i kabel 2x10 Hip abduction 2x10 Bicepscurl i kabel, Droppsett (100% til utmattelse - 80% til utmattelse - 70% til utmattelse) Pushdown i kabel, Droppsett (100% til utmattelse - 80% til utmattel
×
×
  • Opprett ny...