Gå til innhold

Kva skal du bli når du blir stor?


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hanne_

Blitt lærer og jobbet med det i to år. Det er tross alt den gøyeste av voksenjobbene, helt greit med penger, masse ferier og morsomme ting som skjer på jobb. Det hendte veldig ofte at jeg og assistenten ble sittende inne i friminuttene å lole fra oss for de småtassene sier og gjør så mye rart :D

Prøvde meg som ubåtutleier i Karibien og. Det funka forsåvidt, men ikke bra nok. Folk er feige og kjedelige, hvem vil ikke kjøre ubåt? ;-o uansett digg med 9 måneders ferie/eventyr i sydlige strøk.

Nå er jeg og kjæresten igang med nye rare planer for å bli-rik-fort. Om det ikke lykkes denne gangen vil vi fortsette helt til det skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forsker tipper jeg (molekylær medisin) - hvis det er no jobb å få når jeg er ferdig utdanna. Håper jeg blir mamma når jeg blir stor, og når jeg blir stor så vil jeg være eier av mange dyr og eier av et småbruk/hus med enorm hage. Jeg er også hobby gartner og er på nivå G5 i krav maga :D og når jeg blir stor skal jeg se smashing ut og være drit sterk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...