Gå til innhold

Kva skal du bli når du blir stor?


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jobbe med toppidrettsutøvere. Går den planen i dass tar jeg opp min tidligere karriere som profesjonell Word of Warcraft gamer :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kult at det vi er flere som vil det samme! :D

Beundringsverdig at du har kommet inn! Trives du med studiet? :)

Tack! :) Ja jag trivs hur bra som helst, NVH är en jättebra skola! Ska äntligen få komma ut på klinikk i höst! Så det blir spännande:) De tre första åren är det mest teoretiska fag. Har du sökt till Berlin nu i höst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tack! :) Ja jag trivs hur bra som helst, NVH är en jättebra skola! Ska äntligen få komma ut på klinikk i höst! Så det blir spännande:) De tre första åren är det mest teoretiska fag. Har du sökt till Berlin nu i höst?

Å, så spennende! Hva tenker du å spesialisere deg innen? Er det 5. året man spesialiserer seg i Norge?

Jeg gleder meg utrolig mye til å komme i gang. Har ikke søkt enda, skal ut og reise og kanskje jobbe litt frivillig først. :) Trenger litt avveksling etter å ha tatt så mange fag som privatist i de siste to årene. :)

Jeg har hørt masse bra om NVH, så jeg vet ikke om jeg kan forvente det samme av Berlin, men vi får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så spennende! Hva tenker du å spesialisere deg innen? Er det 5. året man spesialiserer seg i Norge?

Jeg gleder meg utrolig mye til å komme i gang. Har ikke søkt enda, skal ut og reise og kanskje jobbe litt frivillig først. :) Trenger litt avveksling etter å ha tatt så mange fag som privatist i de siste to årene. :)

Jeg har hørt masse bra om NVH, så jeg vet ikke om jeg kan forvente det samme av Berlin, men vi får se!

Vad kul! Ja det kan va smart att ta litt pause innan man startar, ganska tufft studie! Men det är det värt;) Jag har inte helt bestämt mig än, men det lutar mot smådyr just nu, men verkar spännande med produksjonsdyr också! Japp, när man är klar med den kliniska eksamen, som är antingen efter 4,5 år eller 5 år (beroende på när du väljer att ta slutgiltiga eksamen) så startar man sin differensiering! Vad har du tänkt välja som rettning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vad kul! Ja det kan va smart att ta litt pause innan man startar, ganska tufft studie! Men det är det värt;) Jag har inte helt bestämt mig än, men det lutar mot smådyr just nu, men verkar spännande med produksjonsdyr också! Japp, när man är klar med den kliniska eksamen, som är antingen efter 4,5 år eller 5 år (beroende på när du väljer att ta slutgiltiga eksamen) så startar man sin differensiering! Vad har du tänkt välja som rettning?

Jeg har hørt det er blant de tøffeste, så jeg må føle meg klar, men jeg er nesten helt sikker på at det er det jeg vil drive med resten av livet. :)

Jeg tenker enten å velge smådyr eller å peile meg inn på hest, men tror jeg ender på smådyr av den enkle grunn at jeg vil tro at det sliter mindre på kroppen i lengden. Har hatt hest før, og husker hvordan veterinæren måtte løfte og dytte rundt på det store dyret, haha :p Kan ikke være godt for ryggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt det er blant de tøffeste, så jeg må føle meg klar, men jeg er nesten helt sikker på at det er det jeg vil drive med resten av livet. :)

Jeg tenker enten å velge smådyr eller å peile meg inn på hest, men tror jeg ender på smådyr av den enkle grunn at jeg vil tro at det sliter mindre på kroppen i lengden. Har hatt hest før, og husker hvordan veterinæren måtte løfte og dytte rundt på det store dyret, haha :p Kan ikke være godt for ryggen!

Ja det kan nog va ganska slitsamt för kroppen många gånger! Bra att träna mycket styrketräning och hålla sig i god form;) Lycka till med studierna sen, du har valt världens bästa jobb:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte eg sku få meg ein jobb ( e ledig pr dags dato så da e berre å komma med tilbud ), utdanna meg te sveisar ( då kan ein jo laga mykkje kjekt ), åpna ein restaurant ( e allerede kokkejævel ), åpna eit minigym ( når eg blir litt meir fit og blitt sveisar so eg kan laga mine egne fancy pantzy vekter ), slå eit slag for autisme ( e någe aspie her sjøl ), åpna ei lite smia ( har ein litt overlig høg interesse for kniver og slikt ) og bli alkoholikar ( som sagt, e ein kokkejævel ) :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...