Foxtrot Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Skal redde liv. Har fortsatt en god stund igjen Siter
Anreka Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Jeg vil bli konge:D ...sånn ellers er jeg ferdig utdanna lærer nå, så blir vel det jeg jobber med frem til jeg blir konge^^ Siter
Gjest Hanne_ Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Blitt lærer og jobbet med det i to år. Det er tross alt den gøyeste av voksenjobbene, helt greit med penger, masse ferier og morsomme ting som skjer på jobb. Det hendte veldig ofte at jeg og assistenten ble sittende inne i friminuttene å lole fra oss for de småtassene sier og gjør så mye rart Prøvde meg som ubåtutleier i Karibien og. Det funka forsåvidt, men ikke bra nok. Folk er feige og kjedelige, hvem vil ikke kjøre ubåt? ;-o uansett digg med 9 måneders ferie/eventyr i sydlige strøk. Nå er jeg og kjæresten igang med nye rare planer for å bli-rik-fort. Om det ikke lykkes denne gangen vil vi fortsette helt til det skjer! Siter
123abc1 Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Jeg ska bli Kane sumabat eller som vår egen Stig Ingebrigtsen Stig Ingebrigtsen og EjtheDj 2 Siter
SisterSyringe Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 *Antar et barnlig toneleie* Jeg skal bli dyrepleier jeg! Ferdig i oktober i år, skal jommen bli spennende å se om det blir jobb å få etterpå. Afterall 1 Siter
Stig Ingebrigtsen Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 "Thookdee skrev: Jeg ska bli Kane sumabat eller som vår egen Stig Ingebrigtsen Det var litt av et kompliment. Både det at du vil bli som meg OG det å nevne meg i samme setning som Kane Sumbata. Takk skal du ha. 123abc1, EjtheDj, Msk87 og 1 annen 4 Siter
Fez Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Forsker tipper jeg (molekylær medisin) - hvis det er no jobb å få når jeg er ferdig utdanna. Håper jeg blir mamma når jeg blir stor, og når jeg blir stor så vil jeg være eier av mange dyr og eier av et småbruk/hus med enorm hage. Jeg er også hobby gartner og er på nivå G5 i krav maga og når jeg blir stor skal jeg se smashing ut og være drit sterk! Siter
02-snapper Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 jeg skal bli byggingeniør!! Har allerede fått jobbkontrakten så per September 2013 har jeg "blitt stor" og ingeniør...juhu! Sissan, Pinglo og Aurelius 3 Siter
Bondejenta Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Når eg blir stor, tja sei det. Friluftsfantom og gardbrukar vil eg tru;) Ole-Mats Moskvil 1 Siter
OhMickey Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Jeg skal bli plastisk kirurg når jeg blir stor ! Siter
wombat Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Personlig trener/kostholdsveileder/ernæringsfysiolog (i kombinasjon) Ogsååå Psykolog eller kriminalpoliti (vet ikke hva det heter igrunn xD) Eller noe med dyr. Ulrik 1 Siter
poyekhali Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 [ATTACH]108412[/ATTACH] Aurelius og wombat 2 Siter
Sepsis Skrevet 5. juni 2013 Skrevet 5. juni 2013 Sykepleier, deretter anestesisykepleier, så håper jeg å kunne jobbe på plattform, på skip, eller i lufta før jeg foreleser i noen år. Siter
Tuba Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Skrevet 5. juni 2013 Kva med McBain Liive Rek Gullfisk Rock T.B Asle ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.