Gå til innhold

Skryt litt! Hvilket løft er du mest stolt av?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da jeg skulle prøve på 100kg i markløft første gang. 100kg kom opp lett, så jeg prøvde 105kg. Gikk også veldig greit, så da prøvde jeg 110kg. Det gikk tregt, men det gikk. Så prøvde jeg 115kg også, men da måtte jeg gi meg fordi teknikken ville sviktet – antakelig mest på grunn av utmattelse etter de forrige løftene.

Og der står jeg i dag, med 110kg som foreløpig PR. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på en måte mest fornøyd med 630kg sammenlagt som junior på 75kg (240kg knebøy, 160kg benkpress og 230kg markløft med utstyr). Men utenom styrkeløftutstyr er jeg mest fornøyd med 90kg i dips 60+kg i chinups og dobbel på 200kg i knebøy med en kroppsvekt i overkant av 80kg :)

NM 2008 :

Må nesten oppdatere denne etter dagens stevne :D

Var i dag med på åpent stevne i Askim. Veide inn på 75,7kg og løftet til sammen 572,5kg utstyrsfritt fordelt på 202,5kg i knebøy, 142,5kg i benkpress og 227,5kg ( 3 x kroppsvekt ! :D) i markløft :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Må nesten oppdatere denne etter dagens stevne :D

Var i dag med på åpent stevne i Askim. Veide inn på 75,7kg og løftet til sammen 572,5kg utstyrsfritt fordelt på 202,5kg i knebøy, 142,5kg i benkpress og 227,5kg ( 3 x kroppsvekt ! :D) i markløft :D

Maskin! Jeg veier bittelitt mindre enn deg, og skulle til å kommentere at jeg er fornøyd med å ha bikket 400 kg totalt. Så kommer du med 572,5 kg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

100kg gikk opp i benken for første gang for en time-ish siden, tok nesten 2 år men der gikk det faen meg til slutt :p

Kanskje 10*145/7*150 i markløft eller 160 i bøy er "større" prestasjoner på papiret men har aldri vært så fornøyd på/etter trening som idag :) Nå må bare 170 opp i marken så er alle sommer 13' målene unnagjort :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...