Gå til innhold

Skryt litt! Hvilket løft er du mest stolt av?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*120x8 benkpress. *130x3 smalbenk. *5 reps med 70kg ekstravekt dips. *200x3 i 90 graders boksbøy.*165x1 markløft med overhåndsgrep begge hender, 175x1 rett etter med reimer. Har slitt med prolaps/isjas, og har en fot lenger enn den andre så har ikkje trent markløft fast før no. Har kjørt 10 veke mengde for å skåne ryggen og det ser ut til å ha fungert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil gjerne høre hvilke løft eller prestasjon dere setter som all time favoritt. Det må naturligvis ikke være den siste tidens toppløft, og for mange er det vel kanskje når benkpressen passerte 100 som er mest minneverdig.

Legg gjerne ved video om du har.

For min del er det ingen ting som topper stående strikt skulderpress på 1x95, kvikklunch og kake på hele forumet når jeg når 100

Har du klart dette nå? Sulten på kake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk mest stolt av å ha løftet meg selv. Etter kreftdiagnose med påfølgende operasjon for å fjerne de ytterste 4cm av venstre krageben (hvor tumoren vokste og koste seg), 1,5 år treningsfri, 6mnd opptrening og siden gradvis jobbet opp styrken igjen. Fikk beskjed om at jeg aldri kunne bli særlig sterk i overkroppen igjen (muskler i både skulder og bryst er flyttet på og sydd på her og der, pluss at venstre skulderblad er fremrotert pga manglende støtte fra kragebenet), men her om dagen klarte jeg jaggu å løffte meg selv opp i chinups! Hadde mest lyst til å slå meg på brystet og danse rundt på gymmet, evt ringe kirurgene på Radium, men jeg nøyde meg med å glise bredt og være grisefornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...