Gå til innhold

Maura

Medlemmer
  • Innholdsteller

    64
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Enig i veldig mye du skriver her. Tror ikke alle ser helt objektivt på seg selv. Det er ihvertfall veldig vanskelig for mange. Derfor mange "timeglass" på denne tråden her. Men det er jo greit nok d;-) allikevel tror jeg d er litt snevert med bare 4 kategorier, men kan være en grei pekepinn for mange i forhold til å være bevisst dine styrker og svakheter. :-)
  2. Forresten Eline! Hvordan kjoler synes du er finest på denne "cornet" fasongen vår da ? Jeg har en kjoletråd om "hvor kjøper du julebordkjolen" Jeg vet bare at spagetti-stropper IKKE er tingen for meg. Hvordan balanserer du ut skuldrene, er peplum bra ?
  3. Åhh Kjenner meg så utrrolig igjen i det du skriver! Jeg kjører mest baseøvelser da, markløft, og prøver meg på knebøy ( merker jeg er svak i beina) og goblet squat, glutebridge. Trener også roing, beinpress, div mageøvelser i slynge. Bruker ca 5 reps på mark pga får fort dårlig teknikk Er jo ganske noobie Slimpose, d høres ikke digg ut nei, lurt å roe ned litt ei stund kanskje?
  4. Veldig ofte store pupper tror jeg. Lurt å måle skuldre og hofte for å få et objektivt mål:-) ofte ser man seg selv litt annerledes "inni hodet" enn d som kanskje er virkeligheten.
  5. Hurra! Samme som meg, hyggelig å høre. Men ja, det kan være man føler seg litt brei på skuldrene. Hva gjør du for å prøvevå balansere kroppen? Fokuserer du mest på bein trening eller? Jeg har ikke så lyst å trene "for mye" skuldre/overkropp.hva tenker du om d?:-)
  6. Fine kjoler og tips:-) takker! Rakk ikke shoppe før julebordet, men måtte ta en gammel traver fra klesskapet. Sort babydoll, litt kjedelig. Regner med å prøve ut byoung:-) hadde vært gøy med en fargerik kjole for en gangs skyld.
  7. Nå er festsesongen begynt å rulle å gå. Noen av dere har sikkert vært på julebord allerede, eller så er d rett rundt hjørnet. Hvor kjøper/kjøpte du din kjole? Vet du om ei god nettside eller butikk som du vil anbefale til andre:-) del gjerne bilder! Jeg kommer med et bilde av kjolen min når jeg finner den:-) håper på inspirasjon & tips^_^
  8. Klare å løfte 1,5*kroppsvekt i markløft innen jul:-)
  9. Maura

    Julegavetips

    Foretrekker selv ringer, og det er ikke like lett å trå feil med det! Bare tenk over hvilken stil hun har, er hun typen som går med perleøredobber hele tiden, avslappet stil, romantisk? Mye god hjelp å få hvis man bare spør i butikken!:-)
  10. Bra jobba! Gleder meg til å lese mer:-) godt å høre om flere som vil legge på seg litt! Har du begynt med litt større porsjoner, eller flere måltider for å øke vekta? For meg hjelper det å trene tungt iallfall, for da blir jeg sulten! Og lite kardio! Lykke til:-)
  11. God ide "CauseEffect"! Bør begynne med å forberede maten. Grunnen til at jeg ikke gidder, er at jeg står opp GRYtidlig! Så har vel mest å gjøre med trøtthet, enn slapphet:-P
  12. Oppvarming: Foamroller ca 2-5min, framside og side av lår + rygg Sumo squat(tar tak i tær,svai rygg drar rompa mot gulvet og opp i vannrett igjen) Lett dynamisk tøy framside lår Styrke: Markløft; 1 lettere oppvarming ca 7-10rep 4*5 litt under max kg for meg Goblet squat (fordi knebøy f*#ker opp no inni låret mitt) 3*5 med rompa ned til boks/kasse Beinpress 5*5 Sittende roing 2/3*6 Nedkjøling/tøy og bøy: Samme som oppvarming + ekstra tøying
  13. Kaffi fra Narvesen med bitter ettersmak, blæh! Syns d er vanskelig å gidde å lage frokost for tida, men kanskje en omelett hadde vært tingen:-) noen med forslag til deilig innhold/topping til omelett?
  14. Trent i et par uker, har pause pga sykdom nå. Men pleider å ta mellom 45-50kg*5*5. Er litt mer enn kroppsvekta mi, jeg er lav altså:-P
  15. [ATTACH]112546[/ATTACH] her er håret:-)
×
×
  • Opprett ny...