Gå til innhold

Skryt litt! Hvilket løft er du mest stolt av?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Thank you!:) Har veldig lyst å klare egen kroppsvekt i benken endag! Har også fått finpussa litt på teknikk så regner med jeg er på rett vei;) Bruker å spørre de som jobber på gymmet om de kan spotte for meg og noen ganger blir jeg sterkere av det og noen ganger blir jeg distrahert, men er uansett tryggere enn å sitte fast under stanga (been there ^^)

Har du prøvd maks løft noen gang i benk, 1 rep er mye mindre enn 3x5x45kg, prøv det, så er jeg temmelig sikker på at du er mye nærmere egen kroppsvekt ;-) Få noen til å stå bak deg og legge et par fingre på stanga når du løfter så skal du se (y) Da får du en ny story å poste her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd maks løft noen gang i benk, 1 rep er mye mindre enn 3x5x45kg, prøv det, så er jeg temmelig sikker på at du er mye nærmere egen kroppsvekt ;-) Få noen til å stå bak deg og legge et par fingre på stanga når du løfter så skal du se (y) Da får du en ny story å poste her ;)

Hehe, prøvde for en god del mnd siden, og da jeg ikke klarte å løfte 50kg en gang, så gadd jeg ikke å prøve noe lavere. Men regner med min 1RM i benken er bedre nå enn da, så kanksje jeg skal prøve igjen. Nrå jeg gjør det(hvis jeg blir stolt) skal jeg hvertfall poste her:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, prøvde for en god del mnd siden, og da jeg ikke klarte å løfte 50kg en gang, så gadd jeg ikke å prøve noe lavere. Men regner med min 1RM i benken er bedre nå enn da, så kanksje jeg skal prøve igjen. Nrå jeg gjør det(hvis jeg blir stolt) skal jeg hvertfall poste her:D

Tipper du klarer 55 kg (eller mer) (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mest stolt av persen min i knebøy som er 150 kg - 3 x 5 rep. og i samme treningsøkt tok rekord (på trenings"studioet" hvor jeg bodde da. ) i en øvelse jeg fikk beskjed om at het "ham and glute" øvelsen, som er basert på kroppsvekt. På en bukklignende apparat som jeg ikke har sett på andre senteret i senere tid. Elsket det apparatet.

Hadde vitner, men var så dum at jeg ikke fikk de til å filme meg. Ergo er det få som tror meg når jeg sier det. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en heftig ben økt idag. :)

2 sett 8x110kg sumo mark

2 sett 8x120kg sumo mark

1 sett 6x100kg knebøy

2 sett 6x110kg knebøy

Med en pers på 160kg i mark så må jeg si meg ganske fornøyd med dagens innsats, sliter ihvertfall med å gå atm... Har ikke dusja enda :p

Men er kanskje mer stolt av benkpressen min på 110kg :)

*lillemegklarer110kgibenkenpåengoddag* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...