Jump to content

Glennis

Members
  • Content Count

    101
  • Joined

  • Last visited

About Glennis

  • Rank
    Member
  • Birthday 03/28/1988

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hadde kjørt 10kg til jeg tok 12x3, så økt til 12,5kg 5x3 med evt mer hvile mellom settene, og bygget meg oppover i reps.
  2. Hvor mye søvn du trenger, og generelt hva som skal til for å få gode økter er individuelt og kun du kan finne svaret. Personlig må jeg ha sovet godt og lenge, og ha drukket mye vann igjennom dagen, samt fått i meg et lite måltid helst en time før trening. Negative faktorer inkluderer alkohol, dårlig søvn, lite fokus og stress. Skynd deg sakte med progressive øking av vekter og respekter dags formen, det er som regel bedre å gå fra trening og føle at du kunne gjort litt mer, enn å gå fra trening helt utmattet for å sitere Børge Fagerli.
  3. Jeg drømmer om adjustables. Som disse: http://bestadjustabledumbbellshq.org/
  4. 17. mai er den offisielle sommer datoen her i gården, da skal sommer kroppen være på plass. Gått ned fra 91kg til 83kg med periodisk faste, bare 6 dager igjen.
  5. 3 skiver. 100g reker og et hardkokt egg. 2dl ekstra lett melk
  6. Gikk ned fra 91 til 85 på 2600kcal og 4 styrke økter. Justert ned til 2200kcal i håp om å slimme ned litt til, still no six pack
  7. Glennis

    Turn-off

    Hahaha så truffet jeg følte meg nå
  8. *Insert content relevant to the discussion here* *Insert small and totaly discreet comment about how big your cock is* *Act normal*
  9. Er ingen ekspert, men har selv kjørt x-size i et år nå, og ser ingen nevneverdige konflikter i programmet ditt i forhold til restitusjon.
  10. Glennis

    X-SIZE

    Har kjørt akkurat de dagene, med x-size i ett år nå, det fungerer.
  11. Hei Floggere, Jeg er en gutt på 25 år som har trent 1,5år nå, og jeg trenger hjelp. Jeg har, som sikkert mange andre, kommet frem til den åpenbaring at å gi 110% hver trening visstnok ikke fungerer så bra i lengden, jeg opplever følgende symptomer: Taper styrke i visse øvelser. Manglende motivasjon. Aldri overskudd etter endt økt. Total utmattelse etter endt økt. Føler meg ikke på topp/bøff/som en superhelt, under og etter trening. (dem feels? ) Har satt min egen diagnose, og konkludert med at det er på tide å begynne med regelmessig deload, og hvorfor ikke periodisering i samme slengen, av den linjære typen. Som nevnt har jeg tidligere bare kjørt på så mye jeg orker med no pain no gain i tankene, men ønsker litt mer system i sakene. Deloader dere? I så fall hvor mye kutter dere og hvor, intensitet, volum eller begge deler? Hvor ofte kjøre dere deload og hvor ofte trener dere? Hvordan periodiserer dere? Selv har jeg tenkt på noe i disse baner: Uke 1. 3x12 Reps Uke2. 4x8 Reps Uke 3. 4x6 Reps Studier tilsier at dette er bra saker, er vi enige? Get me off this plateu Fun fact; The Fox har 83mil views
  12. Hva gjør du etter de 90 dagene, gjentar?
  13. 67,5kg x5 Militærpress 155kg x4 Markløft 115kg x2 Knebøy KV+35kg x 6 Dips 86kg, trent et år nå.
×
×
  • Create New...