Gå til innhold

Glennis

Medlemmer
  • Innholdsteller

    101
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Glennis

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 28. mars 1988

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Hadde kjørt 10kg til jeg tok 12x3, så økt til 12,5kg 5x3 med evt mer hvile mellom settene, og bygget meg oppover i reps.
  2. Hvor mye søvn du trenger, og generelt hva som skal til for å få gode økter er individuelt og kun du kan finne svaret. Personlig må jeg ha sovet godt og lenge, og ha drukket mye vann igjennom dagen, samt fått i meg et lite måltid helst en time før trening. Negative faktorer inkluderer alkohol, dårlig søvn, lite fokus og stress. Skynd deg sakte med progressive øking av vekter og respekter dags formen, det er som regel bedre å gå fra trening og føle at du kunne gjort litt mer, enn å gå fra trening helt utmattet for å sitere Børge Fagerli.
  3. Jeg drømmer om adjustables. Som disse: http://bestadjustabledumbbellshq.org/
  4. 17. mai er den offisielle sommer datoen her i gården, da skal sommer kroppen være på plass. Gått ned fra 91kg til 83kg med periodisk faste, bare 6 dager igjen.
  5. 3 skiver. 100g reker og et hardkokt egg. 2dl ekstra lett melk
  6. Gikk ned fra 91 til 85 på 2600kcal og 4 styrke økter. Justert ned til 2200kcal i håp om å slimme ned litt til, still no six pack
  7. Glennis

    Turn-off

    Hahaha så truffet jeg følte meg nå
  8. *Insert content relevant to the discussion here* *Insert small and totaly discreet comment about how big your cock is* *Act normal*
  9. Er ingen ekspert, men har selv kjørt x-size i et år nå, og ser ingen nevneverdige konflikter i programmet ditt i forhold til restitusjon.
  10. Glennis

    X-SIZE

    Har kjørt akkurat de dagene, med x-size i ett år nå, det fungerer.
  11. Hei Floggere, Jeg er en gutt på 25 år som har trent 1,5år nå, og jeg trenger hjelp. Jeg har, som sikkert mange andre, kommet frem til den åpenbaring at å gi 110% hver trening visstnok ikke fungerer så bra i lengden, jeg opplever følgende symptomer: Taper styrke i visse øvelser. Manglende motivasjon. Aldri overskudd etter endt økt. Total utmattelse etter endt økt. Føler meg ikke på topp/bøff/som en superhelt, under og etter trening. (dem feels? ) Har satt min egen diagnose, og konkludert med at det er på tide å begynne med regelmessig deload, og hvorfor ikke periodisering i samme s
  12. Hva gjør du etter de 90 dagene, gjentar?
  13. 67,5kg x5 Militærpress 155kg x4 Markløft 115kg x2 Knebøy KV+35kg x 6 Dips 86kg, trent et år nå.
×
×
  • Opprett ny...