Gå til innhold

Skryt litt! Hvilket løft er du mest stolt av?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Vanvittig puslete, men jeg var fornøyd da jeg nylig gjennomførte 5x3 med 60 kg i benken. Alltid vært veldig svak når jeg har gjennomført benk tidligere, og aldri hatt noe fremgang. Skal legges til at mer korrekt teknikk nok har noe med saken å gjøre. Markløften kom opp i 100 kg (5x1) uten nevneverdige problemer da jeg satte igang å trene, så denne grensen ble aldri noen stor feiring. Neste er solid gjennomført (med hånden på hjertet) 40 kg militærpress (5x3). Og knebøy 80 kg (5x3).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg aldri har vært så glad som den gangen jeg bikket 100kgs grensen i benkpress, riktig nok for noen år siden!

Forøvrig er jeg også relativt fornøyd med rekord i knebøy på 180 kg.. Samt 170 kg første gangen jeg testet markløft, dette var før jeg hadde trent noe særlig på mark, men bare ville ha en pekepinn på hvor jeg lå før treningen startet for alvor !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Vel nå har jeg ikke trent så mye da:p Men jeg tørte ikke å satse så mye,redd for å ikke greie det. Starta med 8 kg på benkpress med manualer, turte ikke å gå høyere. Redd for å drite meg ut og ikke greie mer.

Kommer det en hyggelig fyr bort og sier til meg at jeg greier mer. Han finner frem 12 kg, hjelper arma mine opp og jeg tar de seks repsa fint.

Veldig lite for dere sikkert, men stort for meg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...