Gå til innhold

den diggeste isen ?


02-snapper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Cinnamonbuns!! Men den selges dessverre ikke i Norge (tror jeg...hyl ut hvis noen har funnet den!)

Av de som finnes i Norge synes jeg helt klart at Half baked er best. Den er en blanding av Chocolate Fudge Brownie og Cookie Doughen. NAMNAM :p

Når vi først er inne på is, så vil jeg også anbefale Kulinaris-isen! I kokossorbet, cookies and cream, lakris og bringebærsorbet.

Ååååh, is <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor begrense seg til 1 type? Jeg har alltid fryseren full. Ben&Jerry´s, Kulinaris, Diplom, Charlottes Iskrem, Haagen Dasz etc etc, alle har noen som er knallgode! Akkurat nå ser jeg frem til å prøve de tre nye smakene fra Ben&Jerry´s som kom på mandag: Caramel Chew Chew, Blondie Brownie og Peanut Butter Cup.

8CA22BEA-4B8A-490C-A283-39ABBFDFD716-2219-0000022055C1D07B.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå... jeg gleder meg til å smake!!! kanskjemå jeg kjøpe alle, og smake en skje av hver.. hmmm.. ;)

ble forresten veldig nysgjerrig - disse amerikanerne har jo is i alle smaker; mocca, cheesecake... god knows what... finnes "oste-is"?! altså is som smaker...OST?!

Smake en skje av hver ja.. Lykke til! :lol: Du kommer til å spise opp alle boksene før du rekker å si Ben & Jerry's.

Og ja, det finnes noen "oste"-iser, men Ben & Jerry's sine is med cheesecake-smak smaker ikke akkurat ost... Men er du glad i ostekake så liker du sikkert de også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor begrense seg til 1 type? Jeg har alltid fryseren full. Ben&Jerry´s, Kulinaris, Diplom, Charlottes Iskrem, Haagen Dasz etc etc, alle har noen som er knallgode! Akkurat nå ser jeg frem til å prøve de tre nye smakene fra Ben&Jerry´s som kom på mandag: Caramel Chew Chew, Blondie Brownie og Peanut Butter Cup.

8CA22BEA-4B8A-490C-A283-39ABBFDFD716-2219-0000022055C1D07B.jpg

Gled deg til Caramel Chew Chew! Den er på topp 10-lista mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor begrense seg til 1 type? Jeg har alltid fryseren full. Ben&Jerry´s, Kulinaris, Diplom, Charlottes Iskrem, Haagen Dasz etc etc, alle har noen som er knallgode! Akkurat nå ser jeg frem til å prøve de tre nye smakene fra Ben&Jerry´s som kom på mandag: Caramel Chew Chew, Blondie Brownie og Peanut Butter Cup.

8CA22BEA-4B8A-490C-A283-39ABBFDFD716-2219-0000022055C1D07B.jpg

La på meg 20 kg bare av å se på bildet. Ser for meg meg, en skje og tomt i boksen før du aner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smake en skje av hver ja.. Lykke til! :lol: Du kommer til å spise opp alle boksene før du rekker å si Ben & Jerry's.

Og ja, det finnes noen "oste"-iser, men Ben & Jerry's sine is med cheesecake-smak smaker ikke akkurat ost... Men er du glad i ostekake så liker du sikkert de også!

jeg er glad i napoleons kake..! Napoleonskake-is....det hadde vært digg det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...