Gå til innhold

den diggeste isen ?


02-snapper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Måtte visst feire rykkpers med is igjen. Evt trøstespise siden jeg måtte skrive ferdig en skoleoppgave før midnatt (det gikk!) Er så fornøyd med tilværelsen at jeg danser på kjøkkenet, en stor takk til mjúkis med sjokolade og mint. B&J får bli i helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg helt glemt Shave Ice - et er obligatorisk på sommer'n! Det er forsåvidt ingen kulinarisk opplevelse av de sjeldne, men det er fint lite som gir meg mer følelse av sommer, enn nettopp Shave Ice med smak av tutti frutti, jordbær og cola.Hvis noen i tillegg drar igang noe Sublime, gjerne What I Got så er undertegnede en lykkelig mann. I alle fall for en kort stund. :)

600x600_1273093253965-TropicalShaveIceLogoOnly.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hater å fortelle deg dette, men den skal utgå fra sortimentet. Kom over infoen da jeg skulle sjekke næringsinnholdet til en annen is.

Literis-Dream

Fyll frysern mens du kan!

Jeg har vel hadt miatanken lenge.. For jeg kommer svært sjeldent over folk som liker den like godt.som meg... Invandrersjappa ved jobb kjøper den inn bare for.meg faktisk! De sier iallefall så:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en av hver...helt seriøst!!! Klarte ikke bestemme meg og typen ble utolmodig! Jeg går en soennende kveld i møte..

Is er vel kjempe bra når en ønsker å bygge muskler...?!:p

HVORDAN GIKK DET? :p

Is går straka vegen RETT ut i musklene, så det er ikke noe problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORDAN GIKK DET? :p

Is går straka vegen RETT ut i musklene, så det er ikke noe problem!

endte opp med å dele cookie-dough-iskremen med typen!! Så det ble kun 50-60 gram på meg, da vi delte et lite beger.. Men det er jo en start!

jeg jobber meg ut av et veldig restriktivt spisemønster(monster!!) så is i seg selv var en utfordring for meg.. men det var godt, og det blir ikke lenge til neste gang, og da tømmer jeg et beger på egenhånd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel hadt miatanken lenge.. For jeg kommer svært sjeldent over folk som liker den like godt.som meg... Invandrersjappa ved jobb kjøper den inn bare for.meg faktisk! De sier iallefall så:)

Jeg vedder på at jeg liker den like godt som deg! Og en bonus er at den ikke plutselig forsvinner fra fryseren når kjæresten er alene hjemme :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...