Gå til innhold

den diggeste isen ?


02-snapper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Handlet litt inn til refeeden i morgen. Fant alle de tre nye Ben&Jerry's smakene på Meny.

[ATTACH=full]93360[/ATTACH]

Da fikk jeg fylt opp fryseren litt igjen.

[ATTACH=full]93362[/ATTACH]

there is a fortune in money and calories there! sku ønske mitt budsjett tillot meg det der a! :o (både hva penger og kalorier angår!:p )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Handlet litt inn til refeeden i morgen. Fant alle de tre nye Ben&Jerry's smakene på Meny.

[ATTACH=full]93360[/ATTACH]

Da fikk jeg fylt opp fryseren litt igjen.

[ATTACH=full]93362[/ATTACH]

Å herre...NAM!!! :) Skulle ønske jeg kunne gjøre som deg. Desverre har jeg ingen karakter og viljestyrke når det kommer til "langtidslagring" av is :oops: Alt ender opp i grisen før ordet energibalanse i det hele tatt får tid til å synke inn... *madness* :roflmao:

Edit: fint om du kan gi en review på de nye sortene (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet litt inn til refeeden i morgen. Fant alle de tre nye Ben&Jerry's smakene på Meny.

[ATTACH=full]93360[/ATTACH]

Da fikk jeg fylt opp fryseren litt igjen.

[ATTACH=full]93362[/ATTACH]

Er jo helt latterlig å være i den formen du er med den fryseren der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er den bra altså? Prøvde half baked i dag, men får ta den neste gang da.

Hvis du er glad i hvit sjokolade , vaniljeis og liker det ganske så søtt! Liker den bedre enn half baked selv hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...