Gå til innhold

den diggeste isen ?


02-snapper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest Slettet
DREAM yoghurtis med brownies og karamel er kjempegod :D

595349-6-1265038477999.jpg

Har dog aldri smakt Ben & Jerry's. Eller en gang, men det var på nach, og smakssansen min var ikke helt på topp da. Hvor selges det forresten? Tror aldri jeg har sett det i Norge.

Her finner du oss | Ben & Jerry's

"I dag finner du oss i 7-Eleven, Meny, Centra, Ultra, Deli de Luca, Cc Martn og Smart Club, flere Shell, Eurospar, Ica Super og Ica Maxi, noen Narvesen, Mix, Spar, Bunnpris, Safaributikker og Helgøkjeden, samt i en og annen enkeltstående butikk rundt omkring.

Og midt på Karl Johan finner du vår egen Ben & Jerry’s-iskrembar!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her finner du oss | Ben & Jerry's

"I dag finner du oss i 7-Eleven, Meny, Centra, Ultra, Deli de Luca, Cc Martn og Smart Club, flere Shell, Eurospar, Ica Super og Ica Maxi, noen Narvesen, Mix, Spar, Bunnpris, Safaributikker og Helgøkjeden, samt i en og annen enkeltstående butikk rundt omkring.

Og midt på Karl Johan finner du vår egen Ben & Jerry’s-iskrembar!"

Aha, takk for svar :) Så den er faktisk å få tak i! Problemet er bare det at jeg vanligvis handler på rema, coop, rimi eller kiwi, så derfor jeg aldri har sett den før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...