Gå til innhold

damdidam

Medlemmer
  • Innholdsteller

    138
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av damdidam

  1. http://forum.fitnessbloggen.no/threads/tyggis.30169/
  2. Har du vurdert og kontakte en PT/coach som kan sette opp matplan (og evt treningsplan) til deg? Det virker ikke som det hjelper så mye hva folk sier i denne tråden. Det er ikke meningen å være krass, men en god PT kan få deg på riktig spor, og du vil mest sannsynlig få mye ut av det!
  3. Fikk du noe rabatt da? Alltid lurt på hvordan de kodene funker...
  4. Co Converse har jeg trent i selv, så det forstår jeg, men det hun har på seg er jo platåsko? ...
  5. Hvordan sko er det hun har på seg på det øverste bildet i artikkelen ?? Nymotens bøysko?
  6. damdidam

    Dagens Glade

    Jeg er 10 000 dager gammel i dag
  7. Oii tar du medisiner for det? Da er nok ikke jeg like ille som deg! Jeg sliter stort sett bare med fingertuppene
  8. Reynauds? Blir du hvit på fingre/nesetipp o.l? PhoenixCircle
  9. Hehe, liker at du bruker samme taktikk som butikker! 699,- (ikke 700).
  10. Faen, da må nok jeg ha 38. Men de er jo utsolgt ooooooveralt.. Takk uansett
  11. Hvordan er de i str? Hva bruker du vanligvis, og hva måtte du ha i disse skoene?
  12. Ikke at jeg tror at du har hatt så veldig mye "farlig fett", men det er jo faktisk det som er viktigst å få bort... Det virker uansett ikke som du vil ta ting til deg når folk råder deg til å endre kost/trening, så da får du bare fortsette å gjøre som du vil. Lykke til.
  13. Du har jo gått ned 2 kg på fem uker. Har du glemt det?
  14. Hun har gått ned 2 kg på fem uker. Les førsteposten.
  15. CC'en i Sverige er mer rennende og har mye mer saltsmak enn den norske. Kesellaen syns jeg smaker ganske likt kesam
  16. Hvis du ikke har økt matinntaket veldig siden tirsdag, så ligger du ikke "rundt vedlikehold". Ref http://forum.fitnessbloggen.no/threads/rate-my-diet.17361/page-16#post-901929. Du bryter ned kroppen ved å spise så lite og trene så mye, så jeg vil ikke si at det er greit å trene hver dag hvis du ikke spiser mer enn dette. Du har også fått svar i flere andre tråder om at du spiser for lite, men det virker ikke som du vil høre når folk prøver å gi deg råd.
  17. Fullkropp. http://fitnessbloggen.no/styrketrening-for-nybegynnere/
  18. Meieriprodukter og kjøtt/fisk/fugl!
  19. Siterer Myr i forrige tråden du opprettet: Det kommer an på resten av energiinntaket ditt. Finn ut hvor mye karbs og fett du spiser og regn ut totalt energiinntak. 1g protein = 4kcal 1g karb = 4kcal 1g fett = 9kcal Det er altså ingen matvarer som gjør deg automatisk tykk - det kommer an på mengden.
×
×
  • Opprett ny...