Jump to content

quesaturn

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

  1. Hei og hopp Før jeg ble gravid så drakk jeg kaffe og FRES på morgenen for å få litt ekstra energi utover dagen og før trening, men nå har det seg slik at jeg er smelt på tjukka og lurer derfor på om det er noen annen form for energi man kan innta under graviditeten som ikke innebærer koffein eller andre ting som kan gjør noe skade? Noen tips? Noe naturlig? Jeg er så stuptrøtt hver dag og jeg orker ikke å gå på trening som ligger 5-10 min gåtur unna, jeg blir bare sittende her foran PC og TV, på sofaen. Lite energi til å møte venner og familie. Så tips mottas med et kjempestort TAKK
  2. Jo ble superfornøyd jeg Bare det at jeg la inn spørsmålene mine i "feil hylle".. hehe. Så slang like godt inn en til et annet sted
  3. Den gangen jeg skulle kjøre markløft på slutten av treningsøkta istedenfor på begynnelsen av økta, treningssalen var fylt opp med folk, kø for stanga og lårene mine bare rista og jeg ikke fikk opp stanga i det hele tatt og et par svære mannfolk bare fnyste og ristet på hodet.. følte meg passe dum da og en god smule flaut.
  4. Hemmelig seer på tv3.no etter at mannen er i seng..
  5. Goal: Fit & Pregnant 2013.

  6. Takker for alle svar og gratulasjoner
  7. Ja nå har det seg slik at jeg plutselig ble gravid.. IGJEN! Ergerlig med tanke på at jeg har kommet meg så godt i gang med treningen etter forrige fødsel og tok av meg 30 kg på 1 år og var i gang med "muskle meg opp", bli sunn og sterk Og med hensyn til dette tok jeg noe tilskudd, så jeg lurer på om det er noen der ute som vet om jeg må droppe noen av tilskuddene mine som f.eks. : BCAA, kreatin/monohydrat, L-glutamine, ZMA og protein shaken min whey tech?? Er det noe jeg må droppe/føre til av tilskudd med hensyn til min graviditet? Noen som vet? Jeg nekter og legge på meg ca 30 kg denne fødselen også, så her skal det spises sunt og trenes moderat.. På forhånd takk
  8. Ja nå har det seg slik at jeg plutselig ble gravid.. IGJEN! Ergerlig med tanke på at jeg har kommet meg så godt i gang med treningen etter forrige fødsel og tok av meg 30 kg på 1 år og var i gang med "muskle meg opp", bli sunn og sterk Og med hensyn til dette tok jeg noe tilskudd, så jeg lurer på om det er noen der ute som vet om jeg må droppe noen av tilskuddene mine som f.eks. : BCAA, kreatin/monohydrat, L-glutamine, ZMA og protein shaken min whey tech?? Er det noe jeg må droppe/føre til av tilskudd med hensyn til min graviditet? Noen som vet? Jeg nekter og legge på meg ca 30 kg denne fødselen også, så her skal det spises sunt og trenes moderat.. På forhånd takk
×
×
  • Create New...