Gå til innhold

Fitnessbloggen reality show – Paradise Hotell-style


Keegil

Anbefalte innlegg

Fitnessbloggen har dessverre ikke sitt eget reality show a la Paradise Hotell, men iblant har jeg tenkt på hvordan dette hadde utspilt seg, hvilke personligheter vi hadde hatt der inne og hvordan folk hadde oppført seg i huset. Derfor presenterer jeg...

Paradise Hotell: Fitnessbloggen

Featuring...

Dag: Hotellets mest sarkastiske. Har med seg et bilde av Iselin i lommeboken til enhver tid, og sover sammen med oppblåsbare Iselin (som han forøvrig har fylt med smågodt) hver natt. Håper å vinne showet med oppblåsbare Iselin som partner, og har sagt at han skal bruke alle premiepengene på bønner til å lage sjokoladekake av, og ostepop.

Thess: Løper hele tiden. Har fått installert tredemøller i alle rom, inkludert badet og doen. Drar plutselig grove vitser og slenger seg på alle seksuell innuendo med hjertens lyst til de andre deltakernes forskrekkelse. Spiser mer enn Keegil.

Lloyd: Hver gang noen sier noe, så sier Lloyd "jeg liker det". Lloyd liker alt. Han snakker en blanding av stavangersk og internettsk som ikke alle forstår, men det er bare fordi de er "unaware." Har som mål å gjøre alle aware før han blir stemt ut. Den eneste på hotellet (og i hele verden) som sier "fasikken" og "helsikken".

Konstantinovs: Spiser bare det som passer makroene hans. Drakk en gang en kanne med bensin på bulk fordi han hadde fylt opp makroene og bare trengte ekstra kalorier. Sover sammen med oppblåsbare Ian McCarthy. Er lykkelig så lenge han tar mer i bicepscurl enn Lloyd.

spets: Tilbringer alltid minst tre timer på badet i løpet av dagen for å ta bilder av rumpa si, noe som irriterer de andre deltakerne. Hun pleier også å rote veldig rundt vasken, og hvis noen påpeker det gir hun dem fingeren og sier hun skal lage "kukostgratæng" av dem. Er forelsket i Brukernavn og planlegger et frieri i løpet av sitt opphold på hotellet.

eirich: Mislikt av de andre på hotellet (og av lokale barnefamilier) fordi han drikker opp all helmelken som er å oppdrive, og fordi han alltid setter på motivasjonsvideoer av styrkeløftere på tv-en når resten av deltakerne vil se på noe annet.

CamillaLor: Er i bildet 98 % av tiden. De resterende 2 % er det ingen som vet hva hun gjør. Deler det meste av informasjon med resten av deltakerne og seerne, inkludert gynekologtimer.

Jeg kunne skrevet mye, mye mer, men jeg overlater resten til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tor Meldte seg kun på for å komme i guiness rekord bok for å ha gått på hendene under hele paradise oppholdet. Blir en råtass på å drikke shots med føttene under oppholdet og robber frysen for iskrem hver dag.

Fredrik Dipset alle jentene på hotellet og la seg dermed i bråk med alle guttene. Spiser opp all maten på hotellet for å ikke gå glipp av noen gains.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alright, jeg hadde jo liksom forestilt meg at flere skulle komme og bidra litt! Var ikke meningen å utelate dere. ;)

Jeg får fortsette da! I've got plenty of material!

Lilo: Liker ikke fitness, men liker fitness likevel. Er veldig gjestfri og pleier å lage middag til alle deltakerne hver dag, men bare hvis de drikker minst én liter kaffe hver etterpå. Pleier å sprade rundt i "haters gonna hate"-singleten sin og klage over at solsengene ikke er laget for folk med brede skuldre, enda ingen av de mannlige deltakerne later til å plages. Pleier daglig å minne de andre deltakerne på navnene på forskjellige kroppsdeler, uten at noen helt forstår hvorfor.

Therese: Stiller KTS ved samtlige utstemningsseremonier, som sannsynligvis er den eneste grunnen til at hun ikke har blitt stemt ut av alle jentene som er misunnelige på sixpacken hennes. Får de mannlige deltakerne til å føle seg utilstrekkelige. Drar på bamsemumspatrulje og kommer tilbake med torsk og brokkoli.

Andy: Sykt keeg. Synes det er litt lø at Fredrik begynner å bli sterkere enn han, men planlegger å begynne med trening og logging igjen en gang i løpet av 2017. Pleier å herme etter både maten og utdannelsen til Keegil, fordi han også vil være keeg og bøs. Personlig ting: rosa pannebånd.

Jakebob: Alle jentenes favoritt, men de vil stort sett ha han på grunn av maten hans. Pleier å røyke pipe i bassenget, til alles store frustrasjon. Bruker ikke den vanlige gregorianske kalenderen eller navn på ukedagene, men baserer seg utelukkende på hvor mange dager det er igjen til helg.

Cheesecake: Liker å danse, men bare hvis det regner. Har veggene på rommet sitt dekket med alle motivasjonspostere som finnes på internett. Klager hele tiden over at han har så vondt i føttene fordi han har sparket så mange rumper, enda de andre deltakernes bakender virker å være intakte foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde satt seerrekord! Jeg tipper spets og Oppbåsbare-Iselin blir å finne tonen i løpet av sesongen. De bruker jo like mye tid på badet og er ganske like generelt sett.

Må si det er en ære å bli sammenlignet med drømmedama di, selv om hun er oppblåsbar. Jeg kan også se litt oppblåst ut om jeg vil, men jeg kan ikke risikere at Brukernavn ikke finner meg tiltrekkende. Her må vi tross alt sprade rundt i badetøy og jeg har ingen OnePiece å gjemme meg bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Keegil : Eneste av gutta som faktisk har 6(8?)pack på hotellet. Han er godt likt av gutta fordi han ofte fyrer opp grillen og mekker sine spesiale bøseburgere. Slår aldri feil at Kjetil etter par drammer med strawberry daiquiri, snakker høytidelig om Kaliber gym og forsøker å få Andy til å melde seg selv inn.

Flere ganger sett på badet med CamillaLor hvor de hardt posere med duckface framfor speilet.

Sjokobjarkøy: Ofte sett i stripete singletter av alle mulige fargekombinasjoner eller gående med et hånkle rundt livet.

Konstantinovs , Lloyd og Sjokobjarkøy har dannet en allianse hvor de prøver å få ut gutta som ikke spiser etter IIFYM.

Selvfølgelig er lloyd og sjoko blitt automatisk "brødre" og går å gir hverandre brofist`s hver gang de passerer hverandre.

Favoritt drink : Melkesjokolade med en skvett vodka og is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen Espelund tilbringer mesteparten av dagene liggende på solsengen med en laptop i fanget. Han blir trukket ut til å dra på skattejakt sammen med Fredrik. De finner en boks med kosttilskudd av ukjent sort, og bestemmer seg for å teste. Espen våkner opp dagen etter og merker at armene har vokst 3cm over natten. Fredrik oppnår ikke tilsvarende resultater og trøstedrikker helmelk resten av oppholdet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asle prøver stadig å starte en flashmob med gangnam style, men selv om noen følger ham blir det aldri det helt store. Kveldene går med på å diskutere hvorvidt fitnessbloggen eller myrevolution har det beste forumet, en diskusjon han naturligvis taper hver gang. Melder seg raskt ut ettersom han ikke klarer seg over lengre perioder uten tilgang til pubmed. I løpet av de to ukene han tilbringer på hoteller rekker han å bli feit og tynn igjen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velvet gjør sitt beste for at alle skal ha det bra. Hun svarer villig på spørsmål, spesielt fra alle nykommerne på hotellet. Første kveld på hotellet ommøblerer hun hele rommet sitt og henger opp biffgardinene hun hadde med seg i kofferten :D

Gullfisk slår seg løs i bassenget. Som gammel konkurransesvømmer benytter hun anledningen til å lære alle de andre butterfly. På kveldene prøver hun å sjarmere Dag med Iselin-latteren sin.

Liive er hotellets desidert blideste. Alt tolkes positivt, til og med det at det ikke er nok vekter til å gi henne noen særlig utfordring i benkpress.

T.B henger mye med eirich, siden hun håper å lære noen triks for å kunne bli sterkere enn Liive. Hun sniker seg rundt og stjeler helmelk fra Fredrik, og nekter å spise Keegil sine burgere uten dobbel porsjon bacon. Gidder ikke å gå rundt grøten, og drikker spriten bar når det blir kveld og fest.

Tuba klager over at det bare serveres pålegg til alle måltider. Det er umulig å oppnå gainz når det ikke finnes voksne porsjoner, og attpåtil er det ikke tunge nok ting å løfte på. Han er redd for at hun han deler oppvaskkost, vaskemaskin, sengetøy, sofa, bestikk, hundeoppdragelse, dusj og kroppsvæsker med skal bli sint om han mister gainzene og drar derfor hjem igjen etter en liten uke. I løpet av uken har han imponert alle de andre med bicepsbilder!

Groenhaug kunne dessverre ikke være med, men sørget på forhånd for å legge alle deltakerne til på snapchat slik at hun ikke skulle gå glipp av noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...