Gå til innhold

BETAflauser


Lloyd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har enda ikke opplevd at noen har vært hyperagressiv mot meg på Fitnessbloggen. Må være fordi jeg ikke er kunnskapsrik nok.

Det skal du ikke se bort i fra. Jeg presenterte et studie i et en tråd om benkpress ROM og ble regelrett skjelt ut av en som hadde lest en artikkel av en nasjonal Bro som sa noe annet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere må ikke være så veike. Det er beta. Iron-Kim lærte meg at det som gjelder er å BLØ BLOD og alltid gi 110 PROSENT, kanskje 115!

Jeg presenterer derfor følgende løsning: ALDRI gi deg når du diskuterer. Uansett om du har rett eller ikke, sørg for at du har det siste ordet og kjør på i det uendelige. På et eller annet tidspunkt orker ikke motstanderen mer og gir opp, selv om han har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart med fitnessbloggen når noen skal argumentere mot deg så er det full on personangrep eller noe oppgulp, sjeldent ett argument der en person - jeg mener dette og jeg mener det fordi.

Kirill - Det er mange ting jeg ikke har opplevd som skjer hver eneste dag, hele tiden - på hvilken måte argumenterer du slik at du beriker diskusjonen?

post-186-14440910691835_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må ikke være så veike. Det er beta. Iron-Kim lærte meg at det som gjelder er å BLØ BLOD og alltid gi 110 PROSENT, kanskje 115!

Jeg presenterer derfor følgende løsning: ALDRI gi deg når du diskuterer. Uansett om du har rett eller ikke, sørg for at du har det siste ordet og kjør på i det uendelige. På et eller annet tidspunkt orker ikke motstanderen mer og gir opp, selv om han har rett.

Første som slo meg nå var lønnsdiskusjonen mellom deg og Tannlege Kris

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvilken som helst tråd startet av en jente:

Loggbok | Fitnessbloggen Forum

Les første posten. Gjort det? Les den igjen. Deretter må du finne nærmeste etanolflasken, men dette må skje kjapt. Jeg anbefaler deg å drikke litt for å forsikre om at det faktisk er alkohol(kan hende du syns det smaker som etanol, men det faktisk er metanol; det er ikke så viktig. Hvis du gjør alt jeg forteller så vil det gå fint uansett).

Neste du gjør er å ta et par snus, hvis du vanligvis snuser så anbefaler jeg at du tar dobbelt så mye eller gjerne bare svelger litt. Forhåpentligvis vil nikotinen gjøre det den skal, og du vil måtte finne en do relativt raskt. Her er hvor du må følge med, virkelig. En feil, og det kan være katastrofalt. Tørk det som du vanligvis gjør, men jeg vil anbefale deg å bruke våt servietter. Hvis du ikke tror på meg så illustreres nokså politisk korrekt her:

2294587_700b.jpg

Jeg har belegg for å si noe slik da dette skjedde med meg og en hest en sommer og jeg vil anta at en enhjørning vil føles noenlunde likt, men det er en digresjon.

Du har tørket deg ferdig, men det er nok fremdeles litt smårester på innsiden av endeåpningen din, for å fjerne dette tas først pekefingeren din sakte inn og beveges litt rundt. Når du har laget nok plass, bruker du også langefingeren din. Du trenger ikke å være så forsiktig nå da du mest sannsynlig er vandt til utvidelsen, og i grunn er "klar". Nå som du har begge fingrene på plass, bruker du "kom hit" bevegelsen i takt som du tar fingrene ut og knipser av eventuelle avføringsrester. Gjenta denne prosessen til du ikke klarer å knipse noe av.

Her kommer det kritiske punktet som jeg nevnte innledningsvis. Stå rett opp og ned, og bøt hodet mot knærne, den ene rumpeballen din, mens du heller spriten inn med den andre hånden(endeåpningen din vil fremdeles være litt utvidet, så noe væske vil også gå inn). For å forhindre unødig søk anbefaler jeg at dette gjøres i dusjen/badekaret. Når det er fylt opp, kniper du igjen, og beveger deg ut i solen. Når du kommer ut sprer du begge rumpeballene dine, og tar væsken fordampe, på denne måten vil du sørge for at mest mulig bakterier blir drept. Gjenta denne prosessen inntil du er fornøyd.

Gratulerer, du har nå en så tiltrekkende anal at en ortodoks katolsk pike villig ville rimmet deg.

Moralen; alltid les første posten. Alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol. Copypasta.

Uansett, vet ikke hva du hatet på innlegget til lyspæra for. Det er ganske høy betafaktor i mange av loggbøkene her inne fyi.

Gi meg en post der du forklarer hva alfa og beta hunner er? Klarer du å gi like klare retningslinjer som hva som blir forklart for oss menn? Og hva en hvilken som helst jente? Det er jenter som løfter både mer enn meg og det i alle øvelsene her inne. Så hvis de er sterkere og mer aesthetic, hva betyr det at man/du er da?

Er forresten ikke copy paste, men copy translate+dikt opp selv :p srs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke copy paste, men copypasta. Google it.

Hverken jeg eller lyspæra mente at det var jentene som var alpha/beta, men guttene som kommenterer på tråder startet av jenter. Faaaaaack, Lloyd. Open your eyes.

Wow. Sterk dette i dag as:

ib1ZKkea8u123o.gif

Fortsatt god post av meg. Will keep. Unicorn of peace <3 Jeg mente helt serr hvert eneste ord om wet wipes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...