Gå til innhold

BETAflauser


Lloyd

Anbefalte innlegg

EDIT: Tenker at noen sikkert lurer på hva Betaer er for noe. Låner derfor posten til Aurelius:

1308690875872-jpg.73761

Kom over en ganske interessant tråd på BB forleden dag, og kunne ikke la være å lage en likende her. "Calling out all beta". Denne her tok kaken for min del:

UbSNc.jpg

Andre innlegg:

2W6rw.jpg

11aakqv.png

iRqRj.jpg

blaxN.jpg

Motvekt:

40I7z.jpg

Siste:

I dont even..

MnNY5.png

Inb4 jimmies rustling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg tar en råkjangs og gjetter på Urban Dictionary: beta

Passer rimelig greit med stemninga i tråden. Fortsatt rart jeg ikke har hørt om det asså. Skylder på sykdom og eksamensperiode:O

Bra funn (y) Tror ikke helt du kan skylde på det :p Alfaer og betaer har alltid vært tilstede, tror første gangen jeg hørte om det var på tv2 sine dokumentarer om naturen :p (jepp, real old school).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har et alphabidrag som jeg vet hadde blitt sletta :p

Grisejente Linni91 har sikkert noe å bidra med til jeg finner noe stuerent betastoff.

Er jeg grisejente og nå? Får så mange urettferdige "titler" slengt etter meg, imma bout to cry.

Lloyd har brukt store deler av kvelden sin på å prøve å forklare meg hva dette fenomenet er, og tror han river av seg det lille som er igjen av hår på hodet når jeg hele tiden ifrågasätter (hva søren er det norske ordet? Hjerneteppe) logikken bak dette. Prøver å akseptere at det ikke finnes noe betalogic, og nå tror jeg faktisk jeg forstår hele konseptet ganske greit. Grisejenta kommer til å bidra så fort hun kommer over noe bra materiale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg grisejente og nå? Får så mange urettferdige "titler" slengt etter meg, imma bout to cry.

@Loloyd har brukt store deler av kvelden sin på å prøve å forklare meg hva dette fenomenet er, og tror han river av seg det lille som er igjen av hår på hodet når jeg hele tiden ifrågasätter (hva søren er det norske ordet? Hjerneteppe) logikken bak dette. Prøver å akseptere at det ikke finnes noe betalogic, og nå tror jeg faktisk jeg forstår hele konseptet ganske greit. Grisejenta kommer til å bidra så fort hun kommer over noe bra materiale!

stiller spørsmålsteikn ved *

Det bildet lette jeg akkurat etter, Aurelius.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...