Gå til innhold

BETAflauser


Lloyd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Sånne kvinnfolk gjør meg forbanna

Du er jo ikke gammel nok til å komme inn på utesteder, ossen kan du ta stilling til at å bli dumpa av drunk bitches er noe du hater? Har selv vært på begge sider av slike happenings, men nå er sjekking i fylla rundt det lokalet vannhullet såpass uforpliktende at man kan nesten ikke bli sur for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo ikke gammel nok til å komme inn på utesteder, ossen kan du ta stilling til at å bli dumpa av drunk bitches er noe du hater? Har selv vært på begge sider av slike happenings, men nå er sjekking i fylla rundt det lokalet vannhullet såpass uforpliktende at man kan nesten ikke bli sur for det.

Nei, skulle utdypet meg bedre.

Damer/jenter som utnytter andre menn for at det skal gagne dem. :)

Nå er det ikke sikkert at intensjonen til dama som kysset med betaen var å få gratis drinker.

Det var sikkert irrelevant til det bassefar sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skulle utdypet meg bedre.

Damer/jenter som utnytter andre menn for at det skal gagne dem. :)

Nå er det ikke sikkert at intensjonen til dama som kysset med betaen var å få gratis drinker.

Det var sikkert irrelevant til det bassefar sa.

Lettuce be cereal bro, hadde jeg hatt muligheten å drikke gratis på bekosting av noen jenter hver gang jeg gikk ut så hadde jeg gjort det og ikke følt noe skam overhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på fest med venner. 2 stk knulle samme jentå og komme inni hu. 20 min etterpå uten å vite noe går nr 3 og slikke samme jentå. Kommer inn stolt og uviten med et glis rundt kjeften etterpå.

Hvor mye døde han inni seg når dere fortalte han hva han nettopp hadde gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på fest med venner. 2 stk knulle samme jentå og komme inni hu. 20 min etterpå uten å vite noe går nr 3 og slikke samme jentå. Kommer inn stolt og uviten med et glis rundt kjeften etterpå.

Var i Tromsø med troppen i Militæret, sitter på nach i etasjen under. Fra vinduet oppe roper noen " Nå har du holdt på i en halvtime! Nå erre min tur!"

3 pax tok med samme jente opp på hotelrommet, Mora hennes hentet henne morran etter,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...