Gå til innhold

marba

Medlemmer
  • Innholdsteller

    13
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Enig med deg! Har selv vært noe sånt som dobbel D, på tredemølle, og syns å huske at det var ganske så ubehagelig. Bytta ut timeslange tredemølleøkter med tung styrke, og plutselig en dag var de mindre, fastere og mye mer løpevennlig Noe av det beste jeg ser, så jeg forresten her om dagen. Jeg sto i kø for markløft og da fyren før meg var ferdig spurte han om han skulle ta av vektskivene. "Neida" sa jeg, og varmet opp med dem før jeg la på 30-40 kg ekstra. Hallo konkurranseinstinkt!
  2. Tommel opp for frokost! Ingen problem å legge meg uten å ha spist på noen timer, så lenge jeg kan tenke på at jeg skal spise med en gang jeg våkner
  3. Spiser etter periodisk faste, men lur som jeg er spiser jeg siste måltid i 17-18 tida, slik at det passer å spise igjen til frokost i 7-8 tida. I dag, som mange andre dager, bestod den av akkurat passe mengde havregryn, solsikkefrø, linfrø, valnøtter, sukrin, kanel, blåbær, gojibær, vaniljestevia og soyamelk. Frokost <3
  4. Jeg begynte å trene tung styrketrening for 4-5 måneder siden, for å stramme opp kroppen og bli sterkere. I begynnelsen delte jeg treninga opp i underkropp og overkropp. De siste månedene har jeg delt overkroppen inn i rygg/mage og bryst/armer/skuldre. Noen som har et bedre forslag til hvordan jeg kan dele opp treningsøktene mine? Syns bryst/armer/skuldre blir veldig masse på en økt når jeg tar 2-3 øvelser på hver muskelgruppe. Hvordan gjør dere det?
  5. Trener armer 1-2 ganger i uken, sammen med bryst og skuldre. (skulle helst hatt en slags deling der men ikke kommet fram til noe bra enda). 2-3 øvelser på hver muskelgruppe. Biceps curl med stang har jeg alltid med (sittende), bruker også kabel både på triceps og biceps, samt franskpress og forskjellig annet snacks Hvor mye tar dere andre jenter i øvelser som f.eks biceps curl, franskpress, benkpress og skråbenk?
×
×
  • Opprett ny...