Gå til innhold

linn_k

Medlemmer
  • Innholdsteller

    13
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Hei alle dere som bestiller fra iherb! Hva betaler dere i tillegg til den faktiske prisen, altså frakt og eventuelle andre skjulte utgifter? Antar det ikke er så mye siden det virker veldig populært å handle derfra. Skjønner at det kommer an på hvor mye man handler for, så la oss si for eksempel 1000 kr. Ser det står litt på hjemmesiden deres, men skeptisk som jeg er, tenkte jeg å spørre noen med erfaring. Håper på svar!
  2. Ja, jeg har begynt å varme opp med spinningssykkel. Går greit i ti minutter Jobber med teknikken i knebøy ja, med lette vekter nå i begynnelsen. Tusen takk for tips!
  3. Ja, du har nok helt rett i det. Blir så innmari sulten av all denne styrketreningen, som jo sikkert er en konsekvens av at hvileforbrenningen har økt. Synes av en eller annen grunn det er lettere å holde i sjakk med kondisjonstrening i tillegg. Men det er nok bare psykisk, så jeg har noe å jobbe med. Liker jo utfordringer, så dette skal gå! Takk for tips snille du Kosthold, kosthold, styrketrening, kosthold. Go!
  4. Takk for svar! Skal teste ut noen spinningstimer igjen, har likt det en gang i tiden. Ja, jeg stopper alltid når det gjør vondt. Men problemet med ellipse er at jeg ikke har fått vondt mens jeg holder på, men av og til på kvelden og neste dag. Siden jeg er ganske så aktiv, og går mye i hverdagen og på tur, så er det vanskelig å vite hva som er årsaken. Det er jo godt mulig det er en blanding av alt. Også må jeg bare få frem at det ikke er vondt-vondt, det er mer ømt/varmt/irriterende og at jeg kjenner at noe er i feil. Men jeg skal love å bli flinkere, og kanskje en dag kan jeg som deg; j
  5. Lyst å si noe om hvordan du utfører det? Er ikke så kjent med det, men synes å ha lest at det handler om å gjøre øvelser i feks 30 sekunder med 10 sekunders hvile før det er nytt sett og etterpå ny øvelse? Svetter forsåvidt godt under styrkeøktene mine, kjører ofte en annen muskelgruppe i pausene mellom settene, så blir bra sliten. Vil ned i fettprosent, og da har jeg lest at 4 x4 intervaller kan være effektive. En annen løsning hadde kanskje vært å kutte ned på kcal-inntaket (ikke proteiner selvsagt!) og hvile kneet litt. Skal forsøke ellipsemaskinen litt til, men hvis det ikke bl
  6. Spotify er bra! Har et par sanger jeg elsker å høre på intervaller: Akkurat nå er jeg blitt hektet på Blood Command når jeg kjører intervaller. Spesielt Five inches of a car accident!
  7. Hei! I det siste året har jeg vært plaget med en belastningsskade i kneet grunnet for mye løping på tredemølle før kroppen hadde forutsetninger for å vende seg til det. Jeg har alltid vært glad i å jogge, og ikke vært tålmodig nok med å hvile kneet etter skaden. Med en gang det har virket bedre, har jeg tatt meg en joggetur og det har ressultert i et dårligere kne. I etterpåklokskapens lys ser jeg at jeg bare har ødelagt for meg selv, og at jeg nå fremover skal satse på andre treningsformer enn jogging. Nå følger jeg "release your potential"-programmet til Tech Nutrion, og har tre styr
  8. Takk for svar! Så jeg hadde lagt denne tråden i feil kategori, men flott med svar uansett. Ja, kan regulere stigningen på ellipsemaskinen, legger godt på med belastning for å komme opp i puls. Jeg bruker den som ser litt ut som en ski-maskin, dvs at jeg bruker armene også. Kjenner det desverre utover kvelden og dagen etter jeg har kjørt intervall. Så jeg vurderer å prøve noe nytt som intervalltrening, eller ta en pause igjen. Hadde en pause fra all knebelastning utenom turgåing på 4 uker, men jeg ble veldig stresset av det. Jeg er så fryktelig glad i å ta meg ut, bli skikkelig svett og
  9. Hei! I det siste året har jeg vært plaget med en belastningsskade i kneet grunnet for mye løping på tredemølle før kroppen hadde forutsetninger for å vende seg til det. Jeg har alltid vært glad i å jogge, og ikke vært tålmodig nok med å hvile kneet etter skaden. Med en gang det har virket bedre, har jeg tatt meg en joggetur og det har ressultert i et dårligere kne. I etterpåklokskapens lys ser jeg at jeg bare har ødelagt for meg selv, og at jeg nå fremover skal satse på andre treningsformer enn jogging. Nå følger jeg "release your potential"-programmet til Tech Nutrion, og har 3 styr
×
×
  • Opprett ny...