Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Bringebær-tingen fra star nutrition er ikke god i det hele tatt! Husker ikke om det var 80 eller 100, for den gikk i søpla rimelig raskt.

e9:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntha er awesome. Kjøpte Muscle milk nå sist rett og slett fordi jeg ville teste cookies and cream og de ikke hadde det i syntha 6. Positivt overrasket, blandet seg like lett ut med både vann og melk som syntha og smakte godt i havregrøt. Men jeg er en sjokoholiker så det blir noen dråper stevia chocolate i den fremover. Begge er forresten blandingsprotein for de som ikke visste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntha er awesome. Kjøpte Muscle milk nå sist rett og slett fordi jeg ville teste cookies and cream og de ikke hadde det i syntha 6. Positivt overrasket, blandet seg like lett ut med både vann og melk som syntha og smakte godt i havregrøt. Men jeg er en sjokoholiker så det blir noen dråper stevia chocolate i den fremover. Begge er forresten blandingsprotein for de som ikke visste ;)

Helt enig ang Syntha!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om et blanding ( whey/kasein) pulver som smaker litt likt chocorite sin brownie eller vaniljen? bruker kun pulver i baking, grøt eller fluff så liker at de smaker litt. har prøvd myoprotein i mocca og elite gold i vanilje, men synes ikke de smakte noe :confused: noen tips? blir litt dyrt med chocorite i lengden. Må kunne fluffes, er vel eneste kriteriet når det kommer til om det er whey eller kasein da eller begge dele:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om et blanding ( whey/kasein) pulver som smaker litt likt chocorite sin brownie eller vaniljen? bruker kun pulver i baking, grøt eller fluff så liker at de smaker litt. har prøvd myoprotein i mocca og elite gold i vanilje, men synes ikke de smakte noe :confused: noen tips? blir litt dyrt med chocorite i lengden. Må kunne fluffes, er vel eneste kriteriet når det kommer til om det er whey eller kasein da eller begge dele:p

Igjen vil jeg anbefale syntha 6 sin. Har ikke smakt med vanlig sjokolade men peanut butter chocolate i syntha 6 smaker ganske likt chocorite ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2109.jpg

Denne i extreme milk chocolate er min favoritt!

Testet ut både cookies and cream, banan og double rich chocolate fra samme merke.

Hvis noen har tips til gode proteinpulvere (med tilnærmet likt næringsinnhold) med peanøttsmak er det bare å skrike ut! :)

Vurderer Myoprotein i Choco Peanut, men redd det blir for mye sjokolade og for lite peanøtt:

myo_choco_peanut_600_web.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror kanskje jeg spør her i denne tråden, i stedet for å opprette en ny en!

Jeg bestilte meg 1 kg proteinpulver fra proteinfabrikken, den heter Vitality Line Whey Isolate, med vaniljesmak. Men greia er at jeg har ikke lest meg skikkelig opp til dette, altså jeg forstår ikke hvordan det skal brukes. Har forstått det slik at det skal drikkes før og etter trening.. Men hva er effektene? Jeg ønsker IKKE å gå opp i vekt og jeg er ikke muskelbygger, jeg ønsker bare litt sterkere muskler + en slank kropp. Er egentlig proteinpulver noe for meg? Og ja, føler meg en smule dum nå, men jeg har lest så mye forskjellig på nettet... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne i extreme milk chocolate er min favoritt!

Testet ut både cookies and cream, banan og double rich chocolate fra samme merke.

Hvis noen har tips til gode proteinpulvere (med tilnærmet likt næringsinnhold) med peanøttsmak er det bare å skrike ut! :)

Vurderer Myoprotein i Choco Peanut, men redd det blir for mye sjokolade og for lite peanøtt:

Hva syns du om double rich chocolate da? Er de gode alle sammen, eller er det bare extreme milk chocolate som er god? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg spør her i denne tråden, i stedet for å opprette en ny en!

Jeg bestilte meg 1 kg proteinpulver fra proteinfabrikken, den heter Vitality Line Whey Isolate, med vaniljesmak. Men greia er at jeg har ikke lest meg skikkelig opp til dette, altså jeg forstår ikke hvordan det skal brukes. Har forstått det slik at det skal drikkes før og etter trening.. Men hva er effektene? Jeg ønsker IKKE å gå opp i vekt og jeg er ikke muskelbygger, jeg ønsker bare litt sterkere muskler + en slank kropp. Er egentlig proteinpulver noe for meg? Og ja, føler meg en smule dum nå, men jeg har lest så mye forskjellig på nettet... :oops:

Selv tar jeg en shake ved siden av frokosten. Da er jeg mett mye lenger enn hva jeg ville ha vært uten. Rett før trening har jeg aldri gjort. Vet ikke om noen som gjør det heller. En shake etter styrketrening hvis det er lenge til middag tar jeg dog hver gang.

Med det tilskuddet du har kjøpt skal det godt gjøres å gå opp i vekt. Det er vanskelig å si om proteintilskudd er noe for deg når jeg/vi ikke vet noe om kostholdet ditt. Hvis du får i deg nok gjennom maten du spiser er svaret nei. Om du føler at du sliter med å få i deg nok proteiner kan det hjelpe ganske mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns du om double rich chocolate da? Er de gode alle sammen, eller er det bare extreme milk chocolate som er god? :)

Jeg synes extreme milk chocolate er noe søtere på smak, og liker derfor denne best. Begge er absolutt gode:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke et dumt spørsmål! Jeg tror du like gjerne kan opprette en ny tråd på dette for det er nok noe veldig mange lurer på. Du får ikke store muskler av proteinpulver. Punktum. Men du gir kroppen din alt den trenger for evt bygge muskler, vedlikeholde og reparere skader på vev/muskler. Det kommer an på belastningen du legger på kroppen (hvordan du trener). Jeg tror de aller fleste vil ha utbytte av tilskudd av protein. Jeg har i alle fall problemer med å få i meg nok protein gjennom dagen. Så jeg har spist proteinpulver i mange år, selv når jeg ikke har trent. Jeg har ikke lagt noe på meg av å ta det pulveret. Men jeg synes jeg har hatt mye lettere for å få opp muskelmassen igjen etter lange avbrudd enn før jeg begynte med tilskudd. Og jeg har et mer stabilt blodsukker og en jevnere metthetsfølelse. Som du ser av min avatar så er jeg ikke veldig muskuløs, selv etter mange år med proteintilskudd, det kommer an på treninga man legger inn. Men jeg vil egentlig ha store muskler, er bare ikke kommet så langt enda :)

Selv tar jeg en shake ved siden av frokosten. Da er jeg mett mye lenger enn hva jeg ville ha vært uten. Rett før trening har jeg aldri gjort. Vet ikke om noen som gjør det heller. En shake etter styrketrening hvis det er lenge til middag tar jeg dog hver gang.

Med det tilskuddet du har kjøpt skal det godt gjøres å gå opp i vekt. Det er vanskelig å si om proteintilskudd er noe for deg når jeg/vi ikke vet noe om kostholdet ditt. Hvis du får i deg nok gjennom maten du spiser er svaret nei. Om du føler at du sliter med å få i deg nok proteiner kan det hjelpe ganske mye!

Tusen takk for svar begge to! :) Etter det dere skriver er nok proteinshake noe for meg. Er bare litt usikker på når jeg skal ta det, om jeg kanskje skal drikke det etter trening eller om morgenen, men dette finner jeg nok ut av! Kommer nok til å blande litt i smoothien min om morgenen slik at jeg holder meg mett litt lengre ut på dagen. Protein er noe jeg har stor mangel på, så regner med at det da er noe for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...