Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

haaaahahaha...hjernen min er litt spesiell. Spesielt midt på natten:

:D

hahahaha! Svært, svært tilfeldig, men jeg liker'e:p:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Whey Isolate fra PF med appelsinsmak nå.

Negativt: Klumper litt mye, bedritent dyrt om du ikke kan kjøpe i Sverige, smaker ikke spesielt godt og skummer som Pepsi Max.

Positivt: Lite karbo og kcal og greit innhold av proteiner (30g per shake).

Kjøpte denne fra iHerb her forleden til en god pris:

Twinlab, 100% Whey Protein Fuel, Lean Muscle, Strawberry Smash, 2 lbs (907 g) - iHerb.com

Pisser på Whey Isolate smaksmessig, men litt mindre proteininnhold per shake (25g).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe :D jeg bestilte den for et par minutter siden :D Flaks at jeg går tom av proteinpulver ganske rask i det siste :D

Da venter jeg på et nytt innlegg fra deg om ditt nye favorittt proteinpulver:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd Whey-80 fra star nutrition? Hvilken smak er best?

Er det forresten vits i å bruke ekstra penger på whey-100?

syns ikke de er noe gode... har smakt sjokolade, vanilje, bringebær og banan og liker egentlig ingen av dem noe særlig. Ville investert i ett nnet om smaken har mye å si:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smak har ikke så veldig mye å si, men må jo gå an å få det i seg uten store problemer, hehe ;) Kan du anbefale noen som smaker godt da?

Nja jeg liker dem ihvertfall ikke:p Syns chocorite fudge brownie er skikkelig godt, meeen det er ikke særlig økonomisk eller lettvint, så jeg er på leting etter et selv. Du kan jo spørre om å få smaksprøver?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får jeg smaksprøver om jeg spør om det f.eks. i en butikk i Oslo?

Det vet jeg faktisk ikke, men du får ihvertfall på en del nettsider om du spør om å få tilsendt noen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% Whey protein med sjokoladesmak fra Proteinfabrikken, er den god? Sitter på nettbutikken og ser nå. Var jo billig, så kan vel like godt prøve, men har noen smakt det og kan gi en evaluering av smak og konsistens? :)

den er helt grei. Smaker ikke vondt. Må ha i en god del vann for å blande ut da det ikke er en av de som blander seg lettest ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...