Gå til innhold

Post beina dine! :)


BROrilla

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

  • Svar 182
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 1 måned senere...

Annonse

Banesyklister og spurtere har som regel noen enorme lår. Ta Andrè Greipel og Robert Förstemanns som eksempel.

Banesykling er vel alt annet enn det som faller innenfor det vanlige begrepet "sykling"? Spørs jo hvordan man tolker det selvsagt. Da jeg leste "sykling" tenkte jeg på type vanlig sykkel eller i kondomdrakt på sånn racersak som nesten har blitt vanlig, i vært fall i Oslo og omegn.

Men de banesyklistene er beasty ja, eller vært fall han tyskern. Men det har vel strengt talt mer med gener enn sykling å gjøre?:) Og som toppidrettsutøvere trener de vel rikelig med styrke og?

Kan ikke helt se for meg at man blir "quadzilla" av å sykle "tour de france" style aka kondomdraktsykling eller sykling på vanlig sykkel( med mindre man sykler sprinter/korte distanser i 40-60km/h på flat grunn)? Er vel strengt talt kardioorientert? Mens banesyklistene er sprint?

Blir litt som å sammenligne sprinterne med marathonløpere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banesykling er vel alt annet enn det som faller innenfor det vanlige begrepet "sykling"? Spørs jo hvordan man tolker det selvsagt. Da jeg leste "sykling" tenkte jeg på type vanlig sykkel eller i kondomdrakt på sånn racersak som nesten har blitt vanlig, i vært fall i Oslo og omegn.

Men de banesyklistene er beasty ja, eller vært fall han tyskern. Men det har vel strengt talt mer med gener enn sykling å gjøre?:) Og som toppidrettsutøvere trener de vel rikelig med styrke og?

Kan ikke helt se for meg at man blir "quadzilla" av å sykle "tour de france" style aka kondomdraktsykling eller sykling på vanlig sykkel? Er vel strengt talt kardioorientert? Mens banesyklistene er sprint?

Blir litt som å sammenligne sprinterne med marathonløpere?

Greipel har i flere år nå vært ett av monstrene i TdF.

(selv om han jo er vesentlig mindre enn meg :p )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...
Du er glad i å vise fram beina dine, ja :p

Har sett de så mange ganger at jeg kjenner deg igjen selv om du har klipt vekk ansiktet og bytta brukernavn :eek:

Når man har brukt 10 år på noe så ser jeg ingen grunn for at man ikke skal kunne vise det man er ok happy med :)

Tviler på du kan forestille deg arbeidet som ligger bak, men en dag vil du kanskje forstå det og om du ikke gjør det burde du nesten ikke kommentere en gang ettersom det kun er de som virkelig bruker tid og energi som oppnår og forstår arbeidet bak noe man brenner for :)

...og fortsatt trykker du på bildene:banghead:

post-2387-14440986373469_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Når man har brukt 10 år på noe så ser jeg ingen grunn for at man ikke skal kunne vise det man er ok happy med :)

Tviler på du kan forestille deg arbeidet som ligger bak, men en dag vil du kanskje forstå det og om du ikke gjør det burde du nesten ikke kommentere en gang ettersom det kun er de som virkelig bruker tid og energi som oppnår og forstår arbeidet bak noe man brenner for :)

...og fortsatt trykker du på bildene:banghead:

[ATTACH=full]148761[/ATTACH]

Jeg har ikke sagt at det er noe galt med å vise frem det man er fornøyd med, men akkurat dette tilfellet var litt morsomt, og jeg er tydeligvis ikke den enste som syns det :p

Jeg har forresten ikke trykket på noe bilde. Jeg trykker på tråden når den dukker opp i "Fulgte tråder".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...