Gå til innhold

Nilsern

Medlemmer
  • Innholdsteller

    196
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Banesyklister og spurtere har som regel noen enorme lår. Ta Andrè Greipel og Robert Förstemanns som eksempel.
  2. Nilsern

    Dagens Glade

    Pølser til frokost, is til lunsj, texas-suppe til middag, grillmat til kveld og all den isen jeg skal spise til mellommåltider! ohh lord!
  3. Nilsern

    Pulsklokke

    No problemo! Er aldeles ikke lett å velge noe nei, føler med deg i valget. Jeg gikk for den der man har alt i ett. Ikke flere duppeditter for å få de målingene jeg vil ha. Sikkert ikke no problem med ekstern GPS, men jeg vet jeg hadde blitt forbanna om jeg skulle ut å løpe å GPS enheten var tom for strøm for jeg hadde glømt å lade den også!
  4. Nilsern

    Pulsklokke

    Eneste "minus" er at man ikke kan bade med den... Den er sprutsikker, men ikke vanntett.
  5. Nilsern

    Pulsklokke

    Man lader den enten via pcen eller vanlig mobil-lader (micro USB). Den skal holde ca 10t med GPS slått på. Med GPS av, omtrendt evig.
  6. Nilsern

    Pulsklokke

    Jeg har Polar RC3 GPS, å er veldig fornøyd. Hadde tidligere Garmin med GPS, men syntes analyseprogrammet til Polar er bedre enn Garmin sitt. Viktig for meg er at man ikke trenger andre duppeditter enn kun klokke og pulsmåler, så da falt valget på RC3 GPS som har innebygd GPS. Flertallet av Polarklokkene må man ha en ekstra liten GPS sender til, noe som var uaktuelt for meg. Fler ting som kan gå tom for strøm...
  7. Nilsern

    Dagens Glade

    Bryggedag! 24L Hesjeøl klone 24L Brown ale Bare å smøre seg med tolmod!
  8. Nilsern

    Bucket List

    Var å så på dette i Tuscaloosa, Alabama når jeg jobbet der. Fy for et liv det blir når en universitetsby med 30.000 studenter får dette!!
  9. Jeg er meget fornøyd med Brusletto Nansen. Nå hatt den i 10 år ca, brukt til alt fra spikking til slakt, så den har fått juling!
  10. Levi 505 er veldig allright! Stretch all the way! Ellers har faktisk Dressmann kommet med nye modeller med stretch som funker til en billig penge
  11. Tror ikke jeg ville bekymret meg så veldig om det bare har vart i 2-4 dager. Det er helt normalt å ha noen perioder man har litt uregelmessig søvn. Merker det spesielt vår/høst. Det blir lysere/mørkere ute til forskjellige tider. Den biologiske klokka er ikke så rask som man skulle ønske noen ganger uheldigvis. Om det går over lengere tid, da snakker jeg 14-21dg ville jeg kansje begynt å brydd meg.
  12. 1 ss eller en god klunk funker også
  13. Med 132 døgn på hotell i fjor, setter jeg disse tingene høyest: -God lydisolasjon i vegger og tak. -Sprekk under døra må fjernes, slik at man slipper høre folk som plapprer i gangene eller "BOM! BOM! Roomservice" -God belysning -Adskille business og ferie/hygge i forskjellige etasjer. Business i øverste etasjer, så man slipper barn som løper eller noen som har en hyrdestund hvor hele gulvet rister... -Forbud mot løping i ganger. -Helst ingen barn på hotellet:p Ellers er jeg veldig glad i alle fordelene Hilton Honors gir: [ATTACH]137121[/ATTACH] Ohh yeah! Diamond member
  14. Hei! Det er veldig mulig å gå ned i vekt med sykling. Når jeg gikk ned i vekt, var hovedvekt av treningen på sykkel. Alt fra 4-7 økter pr uke. Fine med sykkel er at man kan kjøre ganske effektive turer, som samtidig er ganske rolige, selv om kondisen ikke er all verden. Men den kommer Og som sagt over, livstilsendring. Lag en porsjon og aldri sett kjelen på bordet er mitt beste tips angående kostholdet. Trening skal være gøy.
  15. Arbeid = Kraft x Vei Veien blir lengre ved bruk av trinser, så da vil kraften bli spredd utover en lengre vei. Arbeidet forblir det samme om man ser bort ifra friksjon. 2 taljer = 1/2 kraft 4 taler = 1/4 kraft osv
×
×
  • Opprett ny...