Jump to content

Teen Machine

Members
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

About Teen Machine

  • Rank
    Member
  • Birthday 06/28/1996
  1. http://fitnessbloggen.no/3-myter-om-mange-sma-maltid/ Som du sier selv er det viktigste at det funker for deg, og husk at den beste dietten er den du klarer å holde over tid,hehe.., men uansett så vil et stort ettertreningsmåltid ha god anabolsk effekt, så.. Vurdert Periodisk Faste???http://fitnessbloggen.no/periodisk-faste-for-dummies/
  2. Ja målet på lang sikt er å bli beast, hehe:D men vil cutte meg ned først før jeg begynner på clean bulk
  3. Har brukt 4 mnd på å cutte og lurer på om jeg burde fortsette cutting eller begynne i svakt kcal overskudd/leangaine meg opp fra der jeg er nå. Vekt 72,2 og høyde 179cm . Lurer også på om noen kunne gi et ca tall på hva fett% ligger på omtrentlig.
  4. Hvis du bruker fotballstrømper eller liknende vil det nok hjelpe litt, og ingen legger merke til det uansett.. 3 sett markløft tar kanskje 10 min(?) ta de av etterpå så slipper du føle deg dum
  5. http://www.gmax.no/produkt/127971(BC_2)/2xu-compression-calf-guard/?gclid=CKDGxOXe-7oCFUtP3godIV8AAw Jeg hadde også problemer med blåmerker... Var da jeg gikk over til å bruke tights på leg day Prøv fotballsokker også
  6. Ok, takk skal du ha. Dette kunne sikkert blitt en ny tråd, men det du sier om at rolig cardio IKKE bryter ned musklene, men at hiit gjør det er jeg ikke helt enig med deg om. Sjekk ut denne:http://www.biolayne.com/contest-prep/best-form-of-cardio-for-bodybuilding/
  7. Nice:) takk. Men vil man ha et lite lager med aminosyrer som også kan brukes som kommer fra proteinene man spiste tidligere som middag/ kvelds fra dagen før?? hvor lenge vil det evt. holde sett at man ikke tar noe som helst, bortsett fra vann da offcourse
  8. Men hva ville du optimalt sett tatt hvis du kunne velge? Med tanke på å tyne så mye som mulig ut av fasted cardio effekten? takk for svar;)
  9. Hei folkens;) Et lite spørsmål når det gjelder morgencardio ( på tom mage) Hvis jeg ikke har BCAA, kan jeg bruke whey oppløst i vann før morracardioen eller vil dette ødelegge den fastende effekten? Det vil jo gi litt kalorier (149 kcal ) men alt kommer jo så å si fra protein, kanskje 0,5 g fett og 1-2 g karb. så får inn noe aminosyrer på den måten. men bcaa med bare noen få kcal hadde jo vært å foretrekke. Hva mener dere, noen erfaringer? Hadde vært fint med svar fra noen som driver MYE med morracardio (i tilegg til styrke seff;)) Føler fort at morracardio kan bli VELDIG slitsomt uten noe som helst aminosyrer i kroppen når man etterhvert har gjort det en stund og vekta nærmer seg grenseland... men hvis whey ødelegger for fasteeffekten så dropper jeg det bare og bestiller litt "goodies" fra protfabrikken
  10. Linker bare til en artikkel om SNS og trening. Ikke for å lage noen diskusjon altså tenkte bare at den tok for seg temaet greit... http://www.bodybuilding.com/fun/how-to-combat-cns-overtraining.html
  11. I min verden er stor porsjon = det jeg blir mett av:D
×
×
  • Create New...