Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hver gang jeg har gått inn i butikken siden starten av November har det stått en stor pall, men jeg har gått forbi hver gang, lukket øynene og tenkt at det ikke er jul ennå. Men idag greide jeg ikke mer.

How can i resist?

[ATTACH]125996[/ATTACH]

post-30977-14440963674841_thumb.jpg

Har styrt unna alt av godteri, brus og potetgull i 15 uker....frem til i dag, da jeg drakk et glass julebrus, ikke fordi jeg hadde lyst på, men siden jeg følte jeg måtte drikke slikt i julen.. det er jo 1 år til neste gang de kommer i butikken :/

Annonse

Annonse

Alle dere syndere kan bare gå å legge dere. Jeg sverger at jeg har spist minimum 10 medisterkaker, 10 medisterpølser, 5 ribbestykker, en haug røkt laks, en haug eggerøre, x-antall hjemmebakte loffskiver, syltetøy med MASSE sukker, 3 konfektesker, is, negerboller, kransekake, kromkake, kokosmakroner, twist. Pepperkaker, klementiner, sjokolade. Kommer ikke på noe mer, men har helt sikkert glemt noe :) Det er en SYND å ikke spise seg dø på kaker og god mat i jula. Namnamnam :love:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...