Felicie Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 På søndag spiste jeg 2 kakebokser med sjokoladeflarn-julekaker, så skjønner deg jævli godt [ATTACH]125922[/ATTACH] De der er sjukt gode. Har ikke smakt de på lenge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. S Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Hver gang jeg har gått inn i butikken siden starten av November har det stått en stor pall, men jeg har gått forbi hver gang, lukket øynene og tenkt at det ikke er jul ennå. Men idag greide jeg ikke mer. How can i resist? [ATTACH]125996[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urias Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Har styrt unna alt av godteri, brus og potetgull i 15 uker....frem til i dag, da jeg drakk et glass julebrus, ikke fordi jeg hadde lyst på, men siden jeg følte jeg måtte drikke slikt i julen.. det er jo 1 år til neste gang de kommer i butikken :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ojive Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 jeg har ikke gjort noe annet enn å stappe i meg juice og diverse kaker i tre dager nå. Føler meg deigete allerede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jailin Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Har for øyeblikket planer om å spise en hel 200g plate med sjokolade. Snart drukket 3 julebrus også, nam. Afterall og LeanMachine 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helluuu Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Har gumlet kakemenn hele helga <3 ALTFOR ALTFOR godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AaAaAa Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Har gumlet kakemenn hele helga <3 ALTFOR ALTFOR godt! Skjønner ikke greia med kakemenn, menskjønner greia med å gomle kaker! Har gjort det samme selv. Hele helga Helluuu 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TEW Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Spiste tortino al cioccolate - sjokoladefondant på italiensk restaurant på lørdag. Nam! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pialarsen Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Har nettopp pakket i meg ALT FOR MYE kolakaker.. greier ikke stoppe heller, spiser, spiser og spiiser.. men er så godt!:happy: Afterall 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Har nettopp pakket i meg ALT FOR MYE kolakaker.. greier ikke stoppe heller, spiser, spiser og spiiser.. men er så godt!:happy: smør, sukker og hvetemel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pialarsen Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 smør, sukker og hvetemel? ikke glem sirup! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BananArne Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 I helgen blir det vel en pizza eller noe og noen julebrus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 for mye dadler herregud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 for mye dadler herregud Hvis du liker dadler, har jeg en oppskrift på en innmari fantastisk daddel-sticky-toffee-pudding du kan låne? Synan og AaAaAa 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AaAaAa Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Hvis du liker dadler, har jeg en oppskrift på en innmari fantastisk daddel-sticky-toffee-pudding du kan låne? Ja takk Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Hvis du liker dadler, har jeg en oppskrift på en innmari fantastisk daddel-sticky-toffee-pudding du kan låne? Veldig gjerne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 23/12, 24/12, 25/12, 26/12; ett eneste stort syndelag.. Helluuu, Jaffa86, FrkDiaz og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peaches Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Spiste aaaaalt for mye kransekake 1.juledag! Yaiks det er mye kalorier! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AaAaAa Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Spiste aaaaalt for mye kransekake 1.juledag! Yaiks det er mye kalorier! Men det er sikkelig deilig da Gjort det samme selv.. Opptil flere ganger i jula Peaches 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicie Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Alle dere syndere kan bare gå å legge dere. Jeg sverger at jeg har spist minimum 10 medisterkaker, 10 medisterpølser, 5 ribbestykker, en haug røkt laks, en haug eggerøre, x-antall hjemmebakte loffskiver, syltetøy med MASSE sukker, 3 konfektesker, is, negerboller, kransekake, kromkake, kokosmakroner, twist. Pepperkaker, klementiner, sjokolade. Kommer ikke på noe mer, men har helt sikkert glemt noe Det er en SYND å ikke spise seg dø på kaker og god mat i jula. Namnamnam LeanMachine, Aurelius og Synan 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.