prebnoz Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 [ATTACH]124235[/ATTACH][ATTACH]124237[/ATTACH][ATTACH]124236[/ATTACH] Lagde meg brownies (de ble spist opp i løpet av 1,5 døgn) og en pizza i dobbeldekker-edition, som jeg selvsagt druknet i ost. Gains. leker ikke bulking her nei! Si fra når jeg skal ringe Ronnie Torsty, ThomasS og Afterall 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereseHag Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 [ATTACH=full]108617[/ATTACH] min største synd Vi selger B&J der jeg jobber.. Personalrabatt på slikt er virkelig ikke bra.... stingi 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lena Ludvigsen Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 briochekake, yoghurtnøtter, yoghurtis med brownies. Lord forgive me, for i have sinned. (............Men det var verdt flammene ) Kristinea 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrommiZ Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 spiste bare 2 kakestykker idag :( FitFish og Chrsyre 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
playfair90 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 briochekake, yoghurtnøtter, yoghurtis med brownies. Lord forgive me, for i have sinned. (............Men det var verdt flammene ) har bøtta neppå et par sånner briochekake faktisk! MYE carbs men faktisk overraskende lite fett, så har faktisk fått den til å passe inn i budsjettet ved et par anledninger etter trening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lena Ludvigsen Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 har bøtta neppå et par sånner briochekake faktisk! MYE carbs men faktisk overraskende lite fett, så har faktisk fått den til å passe inn i budsjettet ved et par anledninger etter trening Jaa, de er fine til oppkarbing:-D Favoritten etter rundstykker med banan og jordbærsyltetøy:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fitslim Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Sprakk som en dong på boller i dag:(. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ojive Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Har vært sjuk siden onsdag, hostekuler ut av en annen verden, sover lite, stemningen i bånn, redusert deluxe, raging mad. Gikk til butikken og kjøpte meg pose Toro brownies og en pose Sørlandschips Texas. Blir varme brownies og vaniljeis, etterfulgt av pose chips og noe film i kveld. Kanskje Halo Forward Unto Dawn filmen? Eller Oceans 11? Eller Gone in 60 seconds? Så mange valg. Kommer til å bulke som faen ikveld og imorra så jeg er klar for trening på mandag: hoste eller ikke, weights will be lifted. Bitch. melis1988, LeanderL, Fitslim og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isa24 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Ingenting av mat/godter er en synd når det er helg!! Kos dere! Ojive, Aurelius, stingi og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
playfair90 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Jaa, de er fine til oppkarbing:-D Favoritten etter rundstykker med banan og jordbærsyltetøy:D ahhh det hørtes nydelig ut! har selv brukt hapå oppå nystekte ciabatta. nam nam:) AaAaAa og Lena Ludvigsen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicie Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Ingenting av mat/godter er en synd når det er helg!! Kos dere! Amen Fitslim 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 sikkert spist opp mot 2500kcal i dag alt for mye, uff. (men da går 92.5kg LETT opp i morgen!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
playfair90 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 sikkert spist opp mot 2500kcal i dag alt for mye, uff. (men da går 92.5kg LETT opp i morgen!) ja bra du tenker sånn! alltid gøy å se hva den ekstra maten, selv drittmaten kan gi deg på gymmet dagen etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 ja bra du tenker sånn! alltid gøy å se hva den ekstra maten, selv drittmaten kan gi deg på gymmet dagen etter Har overspist på questbars, bananer og cottage cheese, heldigvis, hehe. kunne vært verre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strike Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Ingen mat er en synd, end of discussion! prins_eline, Torsty, stingi og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereseHag Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Vet ikke om jeg vil kalle det "synd" men dagens mat som ikke blir spist regelmessig er; Burgertallerken, is, sjokolade, smashboller, after eight og ciabatta, nam nam nam! Inger-Lise 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
playfair90 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Har overspist på questbars, bananer og cottage cheese, heldigvis, hehe. kunne vært verre! ja kunne vært MYE værre! har selv spist 2stk chocolate chip cookie dough questbars idag, og gud det var verdt det! inn i mircroen på 30sek, kuttet halv banan over og waldens sjokolade sirup over... får vann i munnen av å bare tenke tilbake hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ojive Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 skyt meg.. I loathe myself. Altfor mye mat. Drittmat... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KevinJames Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Etter biffsnadder, potatis og bearnaise saus ble det tortillachips, kvikklunsj melkesjokolade, salt sild og cola.. =P TAKK FOR ALT SOM ER DELT! Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pangaea Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Vet ikke om jeg vil kalle det "synd" men dagens mat som ikke blir spist regelmessig er; Burgertallerken, is, sjokolade, smashboller, after eight og ciabatta, nam nam nam! After Eight!! Kunne glatt spist 3 kartonger hver dag. Faaarlig godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.