Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

been there done that..

gikk opp 8kg på cruise som 14åring.

Frokost buffe med doughnuts og alt mulig anna drit.

Iskrem maskin - hvor man kunne ta seg is når man ville gratis..

Bar som hadde alt av junk food med servering 24/7 gratis-,-

Det var ila de 14dagene jeg gikk fra å være lita tynn jente, til halvstor jente med "bred benbygning" :p

hahaha!!!

hadde samme erfaring på cruise til mexica da jeg var fjorten... Den ismaskinen fikk kjørt seg, gitt! Benbygningen min vokse likevell ikke nevneverdig :p

Annonse

hahaha!!!

hadde samme erfaring på cruise til mexica da jeg var fjorten... Den ismaskinen fikk kjørt seg, gitt! Benbygningen min vokse likevell ikke nevneverdig :p

Haha... og man gir seg ikke når den stakkars maskinen trykker ut noe som har ganske flytende konsistens heller. *må bare ha den siste før jeg går inn til buffeten* :wtf:

• 3 uker senere...

Annonse

Fikk pakke fra iherb med Lenny & Larry's, The Complete Cookie, Double Chocolate

12 cookies, 422 kcal i hver.. Spiste alle på en gang... ooops:oops:

fikk nettopp pakken fra iherb med questbarene jeg så lenge har siklet etter...klarte å spise alle opp på to dager :S stakkars kroppen min har vel fått protein og fiberjsokk :o drakk mye vann for å si det slik :p

fikk nettopp pakken fra iherb med questbarene jeg så lenge har siklet etter...klarte å spise alle opp på to dager :S stakkars kroppen min har vel fått protein og fiberjsokk :o drakk mye vann for å si det slik :p

Haha! Kjøper mye for å ha det lenge, men hadde nok vart like lenge om jeg bare hadde kjøpt 1 eller 2.. Iherb er farlig:eek::D

Fikk pakke fra iherb med Lenny & Larry's, The Complete Cookie, Double Chocolate

12 cookies, 422 kcal i hver.. Spiste alle på en gang... ooops:oops:

''serving size 2 oz.'' en cookie=4oz. Hvem i all verden spiser en halv cookie? tullinger!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...