Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir smått flau hver gang jeg titter innom syndetråden

Nattens raid/smell

10-12 brødskiver med tykt lag tine meieri smør og div abnorme mengder pålegg.

4 doble proteinpannekaker med sjokoladebiter, brunost og syltetøy

430 gr. smågodt vaniljefude og melkepletter

1 boks Dream cookie dough med pepperkake, jordbærsyltetøy og oboypulver

2 pk bacon med 200-300 gr. racletteost

Dette kommer i tilleg til min vanlige "diett" på 3000 kcal.

Nå er det hjem til mor til jul, store sjanser for at jeg triller hjem, jula skal nemlig nytes :)

Blir smått flau hver gang jeg titter innom syndetråden

Nattens raid/smell

10-12 brødskiver med tykt lag tine meieri smør og div abnorme mengder pålegg.

4 doble proteinpannekaker med sjokoladebiter, brunost og syltetøy

430 gr. smågodt vaniljefude og melkepletter

1 boks Dream cookie dough med pepperkake, jordbærsyltetøy og oboypulver

2 pk bacon med 200-300 gr. racletteost

Dette kommer i tilleg til min vanlige "diett" på 3000 kcal.

Nå er det hjem til mor til jul, store sjanser for at jeg triller hjem, jula skal nemlig nytes :)

Kordan i all verden får du ned så mye ? Å så noen tidligere innlegg av deg også. Spiste kansje 6-7 havremakroner laget med sukrin i natt og følte meg helt elendig av det, men det var jo bare sånn en neve snop i forhold til deg.

Noe må du jo ha drukket til også ?

Ærlig talt, er det bildet der deg ? Hmm, ikke ondt ment, du gjør som du vil men prøv bremsene dine ved neste raid.

Kordan i all verden får du ned så mye ? Å så noen tidligere innlegg av deg også. Spiste kansje 6-7 havremakroner laget med sukrin i natt og følte meg helt elendig av det, men det var jo bare sånn en neve snop i forhold til deg.

Noe må du jo ha drukket til også ?

Ærlig talt, er det bildet der deg ? Hmm, ikke ondt ment, du gjør som du vil men prøv bremsene dine ved neste raid.

Bildet er av meg ja, tror jeg får i meg litt for lite karbs/fett til tider i forhold til aktivitetsnivået. For maten sklir alt for lett ned, har jeg først sprukket greier jeg ikke annet enn "fuck it"

En to-etasjer-eske med Sfinx konfekt til kvelds igår, etterfulgt av en halv pose Smash og 1/2 liter helmelk.

SÅ sykt godt.

Ligger forresten 4 biter konfektsjokolade igjen. Hvem faen fyller sjokolade med noe så stygt som rom?!

Annonse

En to-etasjer-eske med Sfinx konfekt til kvelds igår, etterfulgt av en halv pose Smash og 1/2 liter helmelk.

SÅ sykt godt.

Ligger forresten 4 biter konfektsjokolade igjen. Hvem faen fyller sjokolade med noe så stygt som rom?!

Det er jo konge med litt rom i nammen. Berre send dei over til meg, så skal eg løse problemet ditt.

Eg for min del synder heile året.

SÅ sykt godt.

Enig. Det er direkte vondt. Fyfasan.

• 3 uker senere...

Tenkte jeg skulle skrive opp syndene fra 20des til 4 Jan. Men så burde jeg heller bruke den timen på trening istede for å skrive her :p.

Muttern mangler iallefall 3 kakebokser med sirupsnipper, brente pinner og sjakkbrikker. Også noen kg marsipan da..

Annonse

I jula spiste jeg flere tallerkener Mølje! Nei ikke det der fiskegreiene, men med kjøttkraft fra rulle og ribbefett.

En skikkelig potent blanding av fett og karbohydrater i form av en ubestemmelig grå fettstappe, Mmm nam nam!

Kalorisoverskuddet ble brukt på flere flotte turer på ski i romjula, så aldri så syndig at det ikke er godt for noe!

Spiste Nachos i går med noen venner! nam! Ost, tortillachips, taco saus, og seffølgelig det viktigste: Jalapenos! (Hva ville verden vært uten Jalla? :eek: ). Ikke akkurat synding i mine øyne, Fredags kveld = lov til å spise litt ekstra godt. Men seffølgelig, ikke akkurat ideelt å leve på Nachos..

• 2 uker senere...

Har vært mye synding.her også, spesielt første uka etter nyttår... Men syndet så sent som i går med å gamle i meg en kvart marsipanpakke. Kjøpte for å rulle til kuler før jul, men så langt kom jeg aldri og de ligger i skapet enda... Får jo se hvor lenge det varer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...