Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Her er et bilde av kaka, med sjokomelk til selvfølgelig, sitter jo her og leser til eksamen (prøver hvertfall) så da må man kose seg. :)

Ser ut som du har nok til nattmat og ;) Lykke til med "prøvelesning" til eksamen å kos deg videre :)

Skrevet

Ah.. Det er cheatmeal dag.... men bakte glutenfrie pepperkaker og spiste sikkert 10, og spiste maischips.. skulle bare ta EN..

Så nå ser jeg på motivasjonsbilder og prøver å prente inn i hodet at man får ikke den kroppen av å gjøre dette :p

Skrevet

Cheat meal i dag, spiste taco. Selvsagt byttet ut rømme med kesam, grove lefser og gjort den sunnest mulig, men allikevel...

Også spiste jeg to biter av Freia 86% kakaosjokolade, og tre biter fruktnøtt. Bør vel ikke ha dårlig samvittighet, men det dempet i alle fall lysten en del. :)

Freia_Premium_86_BI_400894f.jpg

Skrevet
Cheat meal i dag, spiste taco. Selvsagt byttet ut rømme med kesam, grove lefser og gjort den sunnest mulig, men allikevel...

Også spiste jeg to biter av Freia 86% kakaosjokolade, og tre biter fruktnøtt. Bør vel ikke ha dårlig samvittighet, men det dempet i alle fall lysten en del. :)

Freia_Premium_86_BI_400894f.jpg

Hva er overhodet galt med tacoen? det er jo supersunt! to TO ruter mørsksjokolade er jo som etter boka! flinkis. det der er ikke synd kjeøre lille søte venn :)

Skrevet
Hva er overhodet galt med tacoen? det er jo supersunt! to TO ruter mørsksjokolade er jo som etter boka! flinkis. det der er ikke synd kjeøre lille søte venn :)

Men det var TRE ruter fruktnøttsjokolade da :o Haha! Nei, det er faktisk ikke så ille. Er bare litt redd for carbsa som er i lefsene ;) Haha, men må ikke være fanatisk heller.. Som regel får jeg ikke i meg mer enn ca 100-150g carbs om dagen når jeg går på diett. Det er havregryn om morgenen og carbofuel etter trening som står for det meste. Prøver å skrape vekk de siste 4-5% fett før jeg er nede på 10%. Har 45 dager igjen å gjøre det på :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...