Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forstår liksom ikke helt hvordan en halv kjeks, frukt, brød, sushi og nøtter (+++++) kan havne på den store syndetråden...?

kødder, men ser ikke helt hvorfor folk skriver sånne småting (som som oftest er sunn MAT) innpå den STORE syndetråden..som om man blir feit av å spise litt ekstra en dag :p..

Det kan vel tenkes at det finnes mennesker på relativt strikte dietter på dette forumet? Da er alt utenom matplanen noe man ikke skulle spise - derav havner det naturligvis her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sove og kjente jeg hadde trang for å spise litt. Virkelig ute å kjøre kan man si. Tok det jeg fant i skapene.Det ble:

-1 1/2 boks cottage cheese med 5 poser lettkakao, stevia

-ca 70-80gr proteinpulver, stevia og 1pose lettkakao med økologisk sjokoladepålegg.

-1 pakke med speltlomper med økologisk sjokoladepålegg, FET brunost og lett syltetøy.

Nå er det ikke mer i skapene og magen vil selvsagt ha mer, mens jeg bare er oppgitt over hvordan både John blund og magen oppfører seg.. :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan vel tenkes at det finnes mennesker på relativt strikte dietter på dette forumet? Da er alt utenom matplanen noe man ikke skulle spise - derav havner det naturligvis her;)

jaa forstår jo det..utrolig teit egentlig (selvom jeg ikke kan nekte på å ha vært bortpå det selv), men jeg har begynt å tenke litt sånn: at hvordan kan jeg (eller en treningsinnstruktør eller noen som har sotte opp matplan for meg e.l) vite bedre enn kroppen min hvor mye mat jeg trenger? den sier jo ifra når man er sulten og ikke sulten..Blir jo helt feil å "måtte" ligge på samme kcal antall hver dag..noen dager er man jo mer aktiv å trenger mer mat enn andre..så hvordan kan et ekstra eple f.eks være en synd? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må indrømme, at overall har jeg haft tre cheats denne uge - eksamen = lange dage = lack of focus ! Shame on me!

Men det sjove var, en af dagene spiste jeg chips.. Som jeg vitterligt ikke har spist et halvt år.. Men gik helt død i det.. De første par stykker var "okay".. Men derefter var det kedelig og ensformigt.. I lost my Chip-mojo :eek::oops: Så dét blir ikke cheat igen engang ved "lovlig" lejlighed .. pfft.. endte med at spise havregrynsgrøt istedet :huh: Så! er det altså for kedeligt !

Oplever I at "miste" fødevarer undervejs? Må indrømme, jeg har mistet mange "yndlingsspiser" efterhånden.. Pizza, chips, salt lakrids, hjemmelavet kage :cry: Det smager mig slet ikke mere.. Jeg ender altid med bare at spiser 5 buller med pålæg istedet :D

Men ellers ser jeg frem til en gang hjemmelavet burger om et par uger - med råstekte, hjemmelavede fritter i ovnen og masser af ketchup :) MUMS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kødder, men ser ikke helt hvorfor folk skriver sånne småting (som som oftest er sunn MAT) innpå den STORE syndetråden..som om man blir feit av å spise litt ekstra en dag :p..

Åååååh så ikke denne før etterpå :D haha trololol :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se... smågodt i går OG i dag OG jeg veit det blir i morra også! yogurtnøtter, asiablandings fra lille nøttefabrikken, taco, moussaka i går.. MED hvetebaguetter :D Tjohoo.. sabotert meg selv i snart 2 uker nå.. men er det eksamenslesing, så ER det bare det! - Har ut uka som kommer med avslutninger og fyllefesting så I`ll be back! :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, i går fikk jeg en liten "wake up call". Sunn mat inneholder nemlig også kalorier. Følte selv jeg hadde spist sunn, men MYE mat, og så skulle jeg loggføre alt jeg hadde spist, og det kom på godt opp mot 5000 kcal! :eek: På en dag der jeg omtrent ikke har rørt meg (en kjapp tur på gymmet for en lett økt), er det MYE, men det gjør ingenting, passet bare på å holde meg rundt 2000 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry ass, men DET er ikke synding! 60 kcal?? :D

hehe..går sikkert opp flere kilo nå..all den harde jobbingen er jo veeertfall ødelagt :(( :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...