Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Joda, den hørtes god ut (og bildet i kokeboka var nok til og legge på seg 5kg. Minst!) men når kaka ender opp hardt stekt i kanten og rå inni...

Ikke engang JEG er så desperat etter kake.

Mann&barn ble skuffa da. Måtte love og bake ny i morra, men da med min oppskrift som er temmelig safe, og ikke så mye sukker i....

Synd jeg ikke var der, spiser jo helst kakerøra og hvetedeigen jeg :D så rå inni er helt perfekt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

må innrømme en synd. har i det siste dagene ikke vært flink:( Når jeg skal legge ungene for tiden går alt bare til helvete, blir bare krangling og skriking og kjefting og jeg kjenner jeg blir så utrolig frustrert og forbanna og vil bare hyyyyyle ut " DRITTUNGER; JEG HATER DERE!!! gaaahh... også får jeg dårlig samvittighet bare fordi jeg tenker sånn--- fordi jeg hater dem jo selvsagt ikke, det bare er så utrolig slitsomt for tiden:( alt er en kamp,..) Så da "belønner" jeg med meg platevis av 70% kakao sjokolade, frossenpizza til middag:( har liksom ikke lyst på noe sunt og rent når jeg blir i det humøret. Kjenner jeg bare vil begynne å røyke igjen:( faen as. tror jeg må skaffe meg ett sånn lydtett skrikekott! haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ingenting å beklage! Men jeg har hadd den diskusjonen såpass mye med ymse leger da jeg i utgangspunktet mente det samme som deg, att det enten er intoleranse eller cøliaki, men det er mulig å bare være alergisk uten cøliakien :)

serr? Jeg var nemmelig nesten sikker på at jeg hadde cøliaki pga at jeg får gravidmage deluxe bare jeg spiser ett lite korn-- men så tok jeg en hjemmetest og den var negativ. mener du og si at jeg allikevel kan være allergisk mot gluten? Hvordan finner man ut det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble noen flak potetgull igår.. og en kokosbolle.. eller kanskje to :whistling:

På den gode siden spiste jeg ikke godteri i helgen i det hele tatt, eller forrige uke. Egentlig har jeg vært flink, men når jeg sprekker er det helt bonanza, liksom. What to do:/

Skammer meg. Er så svak i viljen, og trenger virkelig å gå ned. Mange kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SlettetBruker3
Toro brownieskake, mye.. Det har jeg ikke spist på år og dager, men da storesøss hadde bakt det så luktet det så deilig. Det fristet så sykt! Rett på syndetråden :(

[ATTACH=full]38767[/ATTACH]

Friste?

Åååh savn! Lagde det HVER helg med en venninne før... Finnes ikke bedre :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FannyLor
Bladet Mager vanilje kesam med 20g oboy istede for sjokolade protein..

FannyLor ikkje bli sint :/

Hahaha jeg bare "bladet... aaah blandet!" yey -gikk opp et lys

men du, er faktisk ikke sint, for prinsippet var bare å ha litt sjokolade smak på den ;D

men god , or what ?! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FannyLor
wops blandet ja, tror jeg har dysleksi eller noe :S

Ja dæ va sykt digg :D

I know

;)

Men det passer ikke akkurat å skrive det som en "synd" da btw ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...