Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Så var det her man skulle berette sine synder ja :D

Veeel.. høhø.. faktisk fått i meg så mye i dag at jeg har mista heelt oversikt jeg :confused::oops: Altfor mye middag (tror jeg) og kanskje 10-12(?!?!) vafler med syltetøy OG 2 kanelsnurrer OG en sjokolade aftereight (og jeg liker ikke sånn engang!!) :ninja: :oops::unsure: Mett er jeg i hvertfall.. Faktisk på grensa til overfylt :rofl: hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frokost....

Ikke akkurat det som var planen...

M1

kl. 14.00

2 wasa fiberbalance

m/ makrell i tomat og eggehvite

m/ erterstuing, fiskepudding og ketchup

1 beger yoplait 0% med havregryn

Ca. 1,5 neve med salte nøtter

2 speltlomper

m/ masse baconost (!)

2 glass melk

Flatbrød

1 appelsin

(+slurpa i meg en skål med brunsaus)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg har blitt herda mot Freias påskeeggkvalme. En pakke på tirsdag, en i går og planlegger enda en i dag. Kanskje to til og med. Er jo ikke ferdig på skolen før nærmere 18, og da passer det bra med sjokolade til kvelds <3 Men det går i grunn veldig bra. Treninga går jo bedre enn aldri før! :D

Stum!!

:rofl:

Helgens store synd:

Hjemmebakte glutenfrie fastelavensboller.

"bare en til, så er det slutt...."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

402433_355011464519716_100000325957978_1176666_1838272722_n.jpg

Sånn ender det når caroline er lettere frustrert over det manns dominerte hjemmet sitt :S jeg VET jeg er svak nå. Men men. håper det er det vanvittige viljen og innsatsen alle de andre dagene som teller og ikke denne :/

Det ligner mistenkelig mye på min egen godteskål fra gårsdagen!! :D Marsipanklumper fra Candyking <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...