Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Har vinterferie, og vil ikke krangle med foreldrene om mat, så da spiser jeg slik de ser på som vanlig. Litt mye usunt, men får snøre inn til uka når jeg er hjemme hos meg selv.

Samme her! Tar det jeg får servert til middag, åkkesom!

Men vi er en gj.snittlig sunn familie, men spiser kjøttkaker og kålstuing med god samvittighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fråtset i sjokolade og boller osv fredag og søndag forrige helg, nå er det torsdag, har trena som vanlig og spist som vanlig, og er i mye bedre form enn på lenge. Merklig dette. Gler meg til imorga, då blir det igjen smågodt og sjokolade!!! Godt å være menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter dagen energibehov var dekket, ble det stappa nedpå nesten en halv storform hjemmelaga pizza )jada me fibramel og karbonadedeig), halv 200grams melkesjokoladeplate, en neve cashew nøtter, en halv poe proviant potetgull...sykt mett..men har enda lyst på resten av sjokoladeplata og klokka er bare 22.10...må kanskje bare pusse tennene for å ikke spise mer ikveld??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier bare deli de luca... oreo kake, muffins, boller namnamnam

Har alltid bare dytta ned på med det jeg vil. Å følge diett for å bli stor og sterk nå=ikke lett:oops:

Spiser meg alt for ofte mett på søtt i helgene istedet. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemmer at jeg må gå innpå den tråden her når jeg har syndet, det hjelper en del for å si det sånn:p

Igår laget jeg egen cookie dough is og spiste aaaltfor mye. Idag har jeg spist fire boller med sjokoduo pålegg ooooog krokanis, og har planer om å forsyne meg enda en gang straks :s Håpløst. Dette er bare bittelitt av utskeiingen jeg har gjort denne uken, har store planer om å ha spise-konkurranser som yrke, tror jeg hadde tent fett da! Spiser og spiser, er alltid sulten og blir aldri mett. Men på mandag, da blir det andre boller!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En synder her også..skulle være flink på kinoen, men var ikke så flink. Spist mye popcorn med smørkrydder (heldigvis er ikke det krydderet ille :p),en sjokoladeprinsen-sjokolade, 2-3 cm av ei lakrisstang oooog litt slikkepinne (det vil si: jeg slikka et par slikk før jeg kasta den haha). Forhåpentligvis ikke så ille, men tør ikke å regne ut :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...