Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Elsk hat til denne tråden.. Elsk fordi jeg ikke er alene, hat fordi jeg nå skal innrømme at det planlegges å inntas store mengder vin i kveld.. Og med vin kommer så lett andre ting også.. Planen var å ta en sunn helg etter ei uke med alt for mye mat, er sulten konstant(!), meeen så ville jentegjengen ut og jeg var ikke vanskelig å be gitt :p jaja, back on track i morgen! (evt mandag.... hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke forgjeves, aldri! Etter et raid er det bare å fortsette i den sunne tralten som før, frem til neste raid. For du kan være HELT sikker på at flere raid vil komme. Kanskje kroppen din trenger det? Tenk på det som restitusjon :)

Jeg synes uansett ikke 10 sjokobiter var noe å skryte av - jeg slår deg flere ganger på en bra sluker-dag!

hehe.. nei, var ti cokie trøffler... rund 70 cal per bit.. hehe, men ja. det er jo bare å fortsette å være flik. så har ikke de utskeilsene så mye å si:) bare irrirterende at man alltid skal ha så dårlig samvittighet. og ikke heller bare kose deg litt, drite i det og forstette som vanlig på mandagen. tror alle trenger litt sjokolade raid innimellom^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal spise noe godis, pottis, sjokolade, is, brus, juice.. osv helt fram til jeg har bursdag....... det er noen dager til 15 mars, så vi får se hvordan det går^^

Eyy.. thats my wish!:D Har den 18 mars. Og etter ENDA en sprekk i går ( jeg skjønner virkelig ikke hvor viljestyrken har blitt av)

har jeg også bestemt meg , for å i det minste prøve frem til da, uten det helvettes sukkeret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. nei, var ti cokie trøffler... rund 70 cal per bit.. hehe, men ja. det er jo bare å fortsette å være flik. så har ikke de utskeilsene så mye å si:) bare irrirterende at man alltid skal ha så dårlig samvittighet. og ikke heller bare kose deg litt, drite i det og forstette som vanlig på mandagen. tror alle trenger litt sjokolade raid innimellom^^

Helt riktig! Jeg har akkurat gått på Ben&Jerry kuren noen dager, men med skitur hver dag og styrkeøkter med ekstra klem i, har jeg bare følt meg helt topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaller du det å synde? It's naaaaaaaathing. Tror vi må opprette den lille syndetråden for dere småsyndere, og overlate den virkelige syndingen til oss som kan det!

Hehe ;-) blir vell å synde litt i kveld regner jeg med ;-) men først! biff med fløtegratinerte poteter og rødvinsaus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...