Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

402433_355011464519716_100000325957978_1176666_1838272722_n.jpg

Sånn ender det når caroline er lettere frustrert over det manns dominerte hjemmet sitt :S jeg VET jeg er svak nå. Men men. håper det er det vanvittige viljen og innsatsen alle de andre dagene som teller og ikke denne :/

Hehehe,dette var meg i går,200 gram av dette,minus de grønne;) Fortjente det:D Hadde så proteinrikt ,sunt kosthold resten av dagen,lørdags middag var faktisk svinefilet med salat og fiberrik couscous:D Elsker marsipanhvalene <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hellllooo!!!

la meg se........4 nutrilettbarer, 1 atkinsbar(hva skjer lissm:eek:?) 2 Cheeseburgere, 1 stor pose med candy king, 1 twix, 1 snickers, 2 gulerøtter, 1 eple, 30g myoprotein, 200g havregryn.

Snakkes neste helg!

Hvorfor ble jeg ikke overaska over å se at du hadde skrevet her inne? :p Og jeg håper den candy king-posen var fylt til randen med fudge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har syndet torsdag, fredag og lørdag. Is, sjokolade, alt for lite proteiner, masse karbohydrater, akkurat litt for mye i kcal alle dagene... Det føles dog ganske greit. Det var godt, og jeg sitter ikke med en gnagende dårlig samvittighet.

Jeg skal på trening i ettermiddag, og jeg skal ikke stappe trynet fullt av usunn mat i dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, kan ihvertfall se tilbake på denne helga med god samvittighet, mer enn jeg kan si om forrige..synd men går jo an i ny og ne..litt kos i helgene er bare fint. men når jeg først har startet med sjokolade og slikt er det klin umulig å stoppe, så må si jeg er stolt av meg selv nå etter denne helga med moderate mengder. greier jeg dette fremover, har jeg lykkes, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se - brownies, verdens-beste kake (med sånn gul krem sak på toppen) boller m/sukker og boller m/sjokolade, kanelsnurrer, 5 forskjellige typer melkesjokolade, 3 poser potetgull, vanilje is og krokan is, sikker noe mere som jeg ikke husker nå. Var nemmelig familebursdag for meg i går og alt dette sto på menyen!

(skal sies at dette aldri pleier å gå bra - men i går spiste jeg, tunfisk, proteinshake, riskaker, salat m/skine og cottagecheese = THATS IT! null fa**ings syning på meg :D det er lenge siden sist det...)

Skills!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fastelavnssøndag kalles ikke fleskesøndag uten grunn:

post-643-14440832659746_thumb.jpg

post-643-1444083266012_thumb.jpg

Boller à la Weber. Eeeeeeeeh, jeg er mye flinkere til å bake hveteboller. Den til høyre er det forresten sjokolade inni. :wub: Men jeg var så ivrig etter å få stappa det i meg at jeg glemte å vise det ordentlig på bildet, hah. I bollen bak er det litt potetgullrester, pistasjnøtter og kanel-sjokomandler.

post-643-14440832660438_thumb.jpg

Skikkelige boller fra skattekammeret i fryseren.

Dette er ca halvparten av hva jeg har trøkka i meg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syndet to dager på rad :eek:

I går:

Frokost: rakk 1 banan før trening

Lunsj: etter trening blei det rester fra lasagnen (ooops syndet visst til middagen på torsdag og)

Middag : Cevapi med glutenfrie rundstykker (3styk)

Kvelds: 3 Corona - 1 Smirnoff Ice - 1 Pære cider (sukkerfri :p) var jo tross alt i bursdag(!)

I natt/dag:

Stekte meg visst mer Cevapi når jeg kom hjem - en liten pepsi max + troika

7 Gluten og laktosefrie knekkebrød fra wasa m/leverpostei

Glutenfri pasta m/karbonadedeig + ketchup (sukkerfri)

Mer sjokoklade... en pose poppet popcorn :meh:

Jaja, godt det er spinning som står på planen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, føler jeg kommer til å bli fast innventar på denne tråden her..lit av et sted å begynne med innlegg, på syndetråden. Har allerede skrevet mye, haha. Holder meg som regel fint i uka men hva hjelpe det når helga "kjem å tar meg" ?

Idag etter jobb fastelavensboller som jeg har skrevet. kom hjem og hev i meg smågodtposen, pluss halv potetgullpose, litt sjokoladeknekker her og der, 2 STORE kakestykker fra daimiskaka jeg dessverre har i fryseren, enda meeer sjokolade. Nå har jeg en pizza i ovnen, har tenkt å spise hele (dr oetker casa di mama er jo ikke sååå store???) jaja, imorga er det tilbake til trening og underskudd i kalorier så jeg kan gjøre det samme neste helg! ha en fortsatt fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...