Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Tror jeg har gått på en skikkelig smell her...er sulten hele tiden? Har spist etter pf siden oktober-ish nå så burde jo ikke bli totalt matvrak, eller? :mellow::unsure:

Jeg har spist etter PF siden mars ifjor, og er alltid sulten fra ca 1000- 1500 da jeg bryter fasten..:meh:

Spiser egentlig ikke noe lite heller.. Bare tenker at det er kroppen min som er litt rar:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker ikke denne tråden egentlig.....negativ tråd:p Gjort er gjort, SPist er spist ....its history in your stomach.......

just my opinion:)

Føler mye av det jeg ser her ikke er så mye synding heller....ta heller en titt et par sider tilbake på mine episke matgleder, så håper jeg dere får litt bedre samvittighet:P

Og synding i forhold til hva egentlig?til en diett?hva så da.....vi er bare mennesker...mat er menneskets sterkeste lyst, og som Therese spør over; LYst el sult? Det er en ting folk må prøve å bli bedre å skille også.....er det hjernen som er lysten på noe digg el er det virkelig fysisk sult, altså kroppen som skriker etter mer energi? Øving,øving og øving. Prøving,prøving,prøving.

Eat,live,lift and love....and sleep a little bit inbetween .....repeat!

Sårri.....I had the right to remain silent, but I did`nt had the ability.:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Sult eller lyst?

Godt spørsmål! :p I dag har jeg vært streng, hvertfall foreløpig så i dag har det gått bra. Tror kanskje det er mest lyst...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

75 g melkesjokolade i går kveld. Kjørte PSMF i 14 dager og etter det har jeg vært ekstremt godtesyk - jeg som ikke pleier å like melkesjokolade en gang. Det er som om kroppen min ikke finner seg i å bli utsatt for PSMF og nå krever å få alt tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veeeel.....jeg hadde jo 2 kjeler mat før jeg la meg i utgangspunktet.....la mg ca halv 2....våkna kl 4 av en intens SULT:eek:

JEg greier aldri å sove når jeg er sulten....så det kunne vi ikke ha noe av a gitt! *få på seg alle klea,løøpe inn på kjøkkenet on max speeed baby, lage mat i et utsedvanlig raskt tempo**:ninja:

tok et lett måltid:

200g havregryn(grøt) med 30g myoprotein, 1 cc med 50g havrepuffs,2 epler og kanel og oboy over:) yummii! Nå sitter jeg her halv 5, sånn litt mett og kan gå i dvale igjen non timer før jobb:) Gotta listen to your body;) And your body will love u for that :)

true love<3

Natta:sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007

EKSTREMT sulten når jeg kom hjem fra jobb, så da var ikke jeg mett når tallerkenen var tom gitt...ble to SVÆRE porsjoner...blir en lang tur på mølla i morgen etter jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG! jeg har syndet... stoort! og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg... vært på kaffebesøk, og fikk servert diverse godsaker.. og jeg klarte ikke la vær. jeg tok ikke bare et par sjokoladetrøffler... men 10!!! pluss en halv klase druer er jeg sikker på. føler at når jeg har vært så flink hele uka, hele dagen med fisken min og brokkolien.. så er det forjeves etter et sånt raid. meen det er jo ikke det.. men man føler seg så dritt etterpå :/ man lærer aldri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG! jeg har syndet... stoort! og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg... vært på kaffebesøk, og fikk servert diverse godsaker.. og jeg klarte ikke la vær. jeg tok ikke bare et par sjokoladetrøffler... men 10!!! pluss en halv klase druer er jeg sikker på. føler at når jeg har vært så flink hele uka, hele dagen med fisken min og brokkolien.. så er det forjeves etter et sånt raid. meen det er jo ikke det.. men man føler seg så dritt etterpå :/ man lærer aldri...

Det er jo ikke forgjeves, aldri! Etter et raid er det bare å fortsette i den sunne tralten som før, frem til neste raid. For du kan være HELT sikker på at flere raid vil komme. Kanskje kroppen din trenger det? Tenk på det som restitusjon :)

Jeg synes uansett ikke 10 sjokobiter var noe å skryte av - jeg slår deg flere ganger på en bra sluker-dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke forgjeves, aldri! Etter et raid er det bare å fortsette i den sunne tralten som før, frem til neste raid. For du kan være HELT sikker på at flere raid vil komme. Kanskje kroppen din trenger det? Tenk på det som restitusjon :)

Jeg synes uansett ikke 10 sjokobiter var noe å skryte av - jeg slår deg flere ganger på en bra sluker-dag!

Samme her.. 10 sjokoladebiter??? Det er sånn som går fort i glemmeboka hos meg..

Her snakker vi en pakke kjeks + 200 gr sjokkis og kanskje litt is...:whistling::wub: iiiiiiiiis<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...