Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

la meg se..........hmmmm,...... 1 panini, 1 pizzawrap, en halv godisposa, 1 stk oreo-cake, 3stk swebar, 1 twix, 1 mars, 1 lite stykke oreo-cake til gitt, 1cc.......og sefff en fanta zero ( vi leiker ikke sunn livstil...aka high fat, high sugar, high cornsirup,transfat-diet)

amen.....fitnessmessehelga 2012 <3

Deli-raid.. Twice!

Jamann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Fyy, det der burde ikke være lov å offentligjøre. Ser for fristendes ut!! Håpte du nytte den eventuelt dem ;)
heheh, "dear god, if you cant make me thin, please make my friends fat..." ;) innrømmer at jeg spiste mer fyll og kakerøre enn ferdige produkter...passe småkvalm av melis og meierismørsjokk, så det blir en stund til neste utskeielse...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En passe stor, rosa, valentinsmuffins, to øl, en proteinbar og ei litt sjokolade. Men har blitt forkjøla i løpet av dagen, kan det være en form for guddommelig straff? :p

Men dagens verste synd er å ikke være i seng enda, opp om 7 timer..

Tror nok bare det er Gud som tar igjen fordi du to BEGGE øl'ene! :p Han ville ha han også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jul fant jeg ut at det var mulig å lage kakeglasur uten å bry seg med kaken, så jeg lagde en liter som jeg spiste opp iløpet av en uke. Det var tilsammen noe sånt som 600g melis, 200g sjokolade, 200g smør, 3 dl fløte, 1 egg, noe kaffe. Delicious.

Thihi, sånn kan det gå :p De 6000+ kaloriene smakte vel i det minste godt - fokuser på det positive. Spist er spist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...