Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får litt vondt i sjela mi av å se hva andre definerer som synder.. Men ok! I dag har vi spist pizza for femte gangen denne uka, men går bra. Er jo en grønnsak. Og for tredje gangen denne uka har jeg laga meg cookie dough-kuler (250 g smør, 180 g sukker, 170 g brunt sukker, 300 g mel). Tør ikke å gå på vekta engang.. Men fant ut at jeg skal i mammas bryllup i mai, så da har jeg endelig en grunn til å se smashing ut, så på mandag starter jeg på et nytt og sunt liv for 900. gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har akkurat hatt en sjokoladeoverdose.... hater at jeg ikke klarer stå imot søtsuget innimellom. men mest av alt, hater jeg at jeg skal få så sinnsykt dårlig samvittighet. det burde jo gå ann å kose seg litt på en lørdag.... meen, føler liksom alltid at det ikke er verdt det etterpå.. når jeg ligger kvalm og føler meg jævlig. haaater det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har akkurat hatt en sjokoladeoverdose.... hater at jeg ikke klarer stå imot søtsuget innimellom. men mest av alt, hater jeg at jeg skal få så sinnsykt dårlig samvittighet. det burde jo gå ann å kose seg litt på en lørdag.... meen, føler liksom alltid at det ikke er verdt det etterpå.. når jeg ligger kvalm og føler meg jævlig. haaater det..

Ikke si det engang, da...eneste måten jeg klarte å lure meg selv ut på en halvtimes tur med hunden i knedyp snø og oppoverbakke var ved å si at det var eneste måten jeg fikk tak i en krokanrull ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her med mageknip etter å ha tygget tyggis etter tyggis :oops: har et enormt godtesug i kveld!!! har foreløpig syndet med en liten neve chips og fløtegratinerte poteter (?) som snacks. Og tror det skal forbli med det. tar meg heller litt ZMA og legger meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessda, sjokkis, peanøtter og snacks på vors igår. Jeg drakk i det minste ikke, men det hjalp tydeligvis ikke at jeg spiste en proteinrik middag for å nettopp unngå cravings.

Idag var det burger med pommes frittes (riktignok hjemmelaget, på et bedre spisested), og jeg spiste rubbel og bit.

Tacorama hos venninner senere ikveld. Hjelper vel ikke at jeg ikke eter tortillalompene, når jeg tar noen tortillachips isteden HEHEHE. Sjokolade har jeg spist, og.

Nuvel. Ikke gråte over spilt melk. Har planlagt en lang skitur imorgen og hadde en god og lang treningsøkt idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde spiseorgie i helga :/ Fagseminar med bufeet og dessert til hvert måltid. Jeg skulle jo prøve å ta sunne valg, men kan med hånda på hjertet si at jeg prøvde veldig halvhjertet! Grønnsakstilbudet besto til frokost av tomat og agurk, til lunch og middag ble det i tillegg satt frem en grønn salat og overkokte grønnsaker. Dessert bordet var derimot 4 meter langt! Helt tydelig hva som ble prioritert der, og jeg spiste deretter med nesten like mye dessert som grønnsaker til hvert måltid.

Lavkarbodiett sa du?! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel bare tilstå på forhånd at det kommer til å syndes i morgen. Både mhp. kost og periodisk faste. Har eksamen fra 9-17 og mentalt sett trenger man nemlig brus og sjokolade under sånne greier.

Jeg skjønner ikke hvordan noen har tid til å spise noe som helst under en eksamen! Det eneste jeg er fokusert på da er å få ned mest mulig på arket :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matbehov under eksamen skjønner jeg VELDIG. Konsentrasjonen må jo være på topp! For min egen del går det kun i sunn mat som bedrer prestasjonen under selve eksamen - syndinga kommer etterpå, når det skal feires. :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matbehov under eksamen skjønner jeg VELDIG. Konsentrasjonen må jo være på topp! For min egen del går det kun i sunn mat som bedrer prestasjonen under selve eksamen - syndinga kommer etterpå, når det skal feires. :whistling:

Jeg blir veldig sulten etterpå - akkurat som hode skjønner at NÅ er det ok å sette på sultfølelsen! Men akkurat under eksamen må jeg prioritere å få ned mest mulig arket, men det er vel kanskje fordi jeg er en av de som gjerne sitter igjen helt til siste sekund - og helst skulle hatt enda litt mer tid :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007

Tror jeg har gått på en skikkelig smell her...er sulten hele tiden? Har spist etter pf siden oktober-ish nå så burde jo ikke bli totalt matvrak, eller? :mellow::unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...