Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

åh, jeg blir så glad av denne tråden :D

Jeg har gått rundt i hele dag å hatt dårlig samvittighet for å ha spist 4 og en halv skive med brunost (bikkja TOK den andre halve:eek:) og en tskje med "rett i koppen kakao pulver" (ja, så søtsugen blir jeg stadig vekk. må bare ha NOE! synes jo egentlig ikke det godt en gang:confused::rofl:)

Nå er samvittigheten ren! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måltidene var egentlig avsluttet for dagen, har nådd dagliginntaket og mer enn godt fornøyd! Men så kom jeg hjem, der sto det saltkjøtt og raspeball (potetball).. Trenger jeg å si mer?

Ok da.

Derfor ble den enda en porsjon mat, en stor porsjon, kl. 22.30!!

Saltkjøtt (svin og lam), raspeball (potetball), masse kålrabistappe, kaldt smør som smeltet over herligheten (vita hjerte'go lett) og flatbrød.

Hadde vondt etterpå, både fysisk og psykisk....

Mandag i dag sa du? Juuuhu, for en herlig start på en god uke med strukturerte måltider. NOT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godtesugen når jeg kom hjem fra skolen i dag! Heldigvis har jeg aldri sukker i hus, men dagens synd ble 5 speltlumpr (ja måtte jo selvfølgelig spise opp alle jeg hadde igjen! Slutter ikke før det er tomt vettu!!!) med peanøttsmør og sukkerfritt syltetøy.. :( Senere i kveld skal jeg til ei venninne og lage sushi, og det blir 90 % sikkert noe godteri av noe slag utover kvelden. Det er jo ikke lørdag før i morgen joo! Jeg er så svaak! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

delte en liten pannekake med sjokolade greier på idag, og en sjokolade når jeg kom hjem fra skolen.. så for meg at det sku hjelpe mot magesmerten..:) ellers skylder jeg på sterk smertestillende jeg fikk av læreren min... jeg kan jo ikke ha tenkt klart, så ugjerning gjort i rusa tilstand :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får alltid bedre samvittighet av å skrive inn her hva jeg spiser, kan vi stå sammen i elendigheten..hehe. jeg frykter ikke utsida så mye, den er i fin form, men innsiden råtner vell opptil flere ganger i uka av all dritten. :=) men god helg alikavel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får alltid bedre samvittighet av å skrive inn her hva jeg spiser, kan vi stå sammen i elendigheten..hehe. jeg frykter ikke utsida så mye, den er i fin form, men innsiden råtner vell opptil flere ganger i uka av all dritten. :=) men god helg alikavel :)

:p For meg er det vel mest utsiden (enn så lenge) :rofl: Meen shit happens hihi :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...