Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Prøver å ligge på 3000-3500 kcal

- Jente

- 22 år

- 157 cm

- 53-54 kg

- Trener styrke 4 ganger i uken, og har 4 gruppetreningstimer som instruktør

- Prøver å øke vekten

- Spiser 80 % "sunt" og 20 % "usunt

Fortsetter under...

Skrevet

Jente

160 lav

51 kg, vil ned til 48

spiser ca 1600-2200 kcal dagen, avhengig av aktivitet.

trener 6-7 ganger i uka; styrketrening/ idrett, og 4x4

Skrevet

Jente

21

170

74 kg

Er blytung, men jeg har hørt så mange ganger nå at jeg ser ut som jeg veier rundt 60, at jeg nesten begynner å tro på det selv.

Er kapabel til å spise syke mengder mat, men gjør det ikke (altfor) ofte. No worries.

Spiser ganske greit i hverdagen, også slapper jeg mer av i helgen. Kan tenke meg at jeg ligger på mellom 1500-2500 på en vanlig dag, rett og slett fordi jeg spiser etter lyst og behov og ikke noen "plan".

Så, så enkelt er det :happy:

Annonse

Skrevet

- kaloriinntak 2400/1680 trening/ikke trening

- kjønn Mann

- alder 28

- høyde 179

- vekt 82

- treningsmengde / fysisk aktivitet Kontorjobb. Trener helkropp 3 dager i uken. Lite cardio. Går noe tur.

- går du opp, ned, eller holder du vekten? Ned i fettprosent. Beholde mest mulig muskler.

- har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? Ikke direkte spisedager, men hender det blir litt overskudd pga alkoholinntak en og annen helg.

Skrevet
  "02-snapper skrev:
Er jeg den eneste som er overraska over at så mange faktisk teller kalorier....!! :-o)

Jeg tror det kan være helt ok å telle sammenhengende i et par uker i blandt, f eks 2 uker pr 6-12 mnd? Bare for å ha en viss oversikt? Tror ikke alle her teller hver eneste dag i året :)

Skrevet

2000/1500kcal (hele arbeidsdager og spesielt krevende fysiske dager/fridager og halve arbeidsdager)

mann 28

176-177cm

90,2kg

går ned i vekt :)

prøver å unngå spisedager og utskeielser så langt det lar seg gjøre.

Skrevet
  "02-snapper skrev:
Er jeg den eneste som er overraska over at så mange faktisk teller kalorier....!! :-o)

Du er på et fitness forum å er overraska over at mange teller kalorier?? haha

Gjest Lovisa
Skrevet

- Kalorier: Sist eg logga var det typisk 1900-2300, men det er vel ca. 2 månadar sidan

- Kjønn, alder: Kvinne, 30-årene

- Høgde: 1,72

- Vekt: 62,1 (i morges)

- Treningsmengde / fysisk aktivitet: Kontorjobb, trener ca. 10 økter i veka (styrke, løping/alt. cardio, yoga, svømming m.m.)

- Går du opp, ned, eller held du vekta? Relativt stabilt, men går litt nedover "innimellom"

- Har du etedagar/frimåltid? Evt. kor ofte? Ja, vanlegvis kvar lørdagskveld. Blir som regel litt sjokolade/snacks på kvelden

Annonse

Skrevet

- kaloriinntak: Sier til meg selv at det bare er 2500, men er nok nærmere 3500-4000

- kjønn: Mann

- alder: 23

- høyde: 177-178

- vekt: 104,5

- treningsmengde / fysisk aktivitet: Fullkropp 5 ganger i uken

- går du opp, ned, eller holder du vekten? Ligger vektstabil

- har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? Nei

Skrevet
  "StokkelandFastForm skrev:
- kaloriinntak: Sier til meg selv at det bare er 2500, men er nok nærmere 3500-4000

- alder: 23

- høyde: 177-178

- vekt: 104,5

- treningsmengde / fysisk aktivitet: Fullkropp 5 ganger i uken

- går du opp, ned, eller holder du vekten? Ligger vektstabil

- har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? Nei

Tror ikke stabil vektøkning er det de mener med vektstabil... ;)

Skrevet
  "Ole-Mats Moskvil skrev:
Tror ikke stabil vektøkning er det de mener med vektstabil... ;)

OH SNAP !

Skrevet

- kaloriinntak: Ligger rundt 2200

- alder: 37

- høyde: 174

- vekt: ca 81

- treningsmengde / fysisk aktivitet: Styrketrening 2 ganger i uka, ellers opptil halvannen mil gåing med barnevogn. Skal igang med kroppsvektøvelser de dagene jeg er hjemme.

- går du opp, ned, eller holder du vekten? Skal ned, men varierer litt vel mye

- har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? Ja, en spisedag i uka, men har sklidd ut. Skal stramme inn nå

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...