Jump to content

morten

Members
  • Content Count

    209
  • Joined

  • Last visited

  1. Cottage cheese, tunfisk, egg, kesam, melk, søt potet, havregryn, avocado, selolje, oliven olje, nøtter, tran, kylling, laks, sei ,torsk,.... proteinpulver.
  2. Hvorfor er det aldri noe slikt i Trondheim?
  3. Hvem har sagt noe om det? Jeg mente ikke noe sånt... Feiltolkning.
  4. Jeg er ikke PT, Men ut ifra det du sier så virker det som opplæringen ikke holder mål..
  5. Nok for hva? For og ligge i en seng dagen lang og ikke bry seg om helsa , Ja
  6. Ble det ikke noe matlaging på deg i går likevell?
  7. Gojibær og Noriflakes kanskje? Hvilken type er det? Dato, Hvor er de fra? Får man det gratis?
  8. ..... Av karbo, fett og protein
  9. HvorMyeSkalDuHaIløpetAvEnDag?mellomromFunkerIkke
  10. morten

    Lav puls!

    Eh, det minner meg om da jeg veide 37-39 kg på 166cm, trente 4x25min om dagen bestående av kroppsvektøvelser + jogging 2-5 ganger i uka og spiste minimalt.- Jeg anbefaler at du kanskje spiser mer i en periode sånn at kroppen får kommet seg tilbake. Hvordan ligger det ann med karbohydrat inntaket og eventuelle refeeds?
  11. morten

    Blodprøver

    Jeg synes man skal ta et blodpanel før og etter hver diett. Hvertfall hvis du går mye/langt ned. Jeg er enig med Aesthetics og til en viss grad, Men man kan ikke være 100% sikker på at den maten du kjøper har alle næringstoffene som den egentlig skal ha. Ja. Har fått sjokk. Hvordan er kostholdet ditt?
  12. Hvor mye karbo, protein og fett skal du ha? 2800 kcal fordelt på 5 måltider sier du?
  13. Takk for tipset Her er linken: http://www.hungryforchange.tv/online-premiere
×
×
  • Create New...