Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Takk! Skal se om jeg finner en eller to psykiske forstyrrelser - så får jeg bare være litt kreativ på hvordan jeg får det frem. Om ikke har jeg nynorsk neste år også, får bare tenke det!

er vel bare og dra en shutter island novelle, man skriver som om det var en fødsel og alt var bra, kanskje helt framtil skolestart elns og vips førsteskoledag kommer en sykebil til skolen og henter mor, dagen etter står det en Ubrukt barnevogn til salgs...

dagens negative, omg han som sku hente landeveis sykkelen kommer ikke idag men i morra... og jeg har jo egentlig ikke tid til det imorra, if you dont have the time MAKE the time. skal jo TRENE imorra FFS kanke ha noe kluss i planen da :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ex-en har bestemt seg for å vere lite behjelpeleg, greit å vere sint på meg, men ikkje så det går utover ungane!:grumpy::mad::mad: :cry:

Dessverre blir enkelte blinda i en slik konflikt. Håper han tar til vett og ser at det ikke gavner noen, og aller minst den uskyldige parten...barna, at han er drittsekk. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...